News Code: 29932
Publication Date: Saturday, 19 August 2017 - 10:16
Email
Print

main

»

مجموعه اصلی

»

اخبار کتاب

مرحله دوم داوری آثار رسیده به جشنواره کتاب سال دانشجویی آغاز شد

Source : لیزنا
مرحله دوم داوری آثار بیست و چهارمین جشنواره کتاب سال دانشجویی در دبیرخانه این جشنواره آغاز شد.
مرحله دوم داوری آثار رسیده به جشنواره کتاب سال دانشجویی آغاز شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی،  با پایان رسیدن مهلت ارسال آثار به بیست و چهارمین جشنواره کتاب سال دانشجویی، حدود 700 اثر ثبت نام شده در دبیرخانه در اختیار گروه داوری این جشنواره قرار گرفت. در این دوره از جشنواره گروه علوم‌انسانی با بیشترین آثار در صدر موضوعی کتاب‌های ارسالی قرار دارد و کتاب‌‌های علوم‌پزشکی و دامپزشکی و فنی و مهندسی در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

با توجه به اهمیت داوری وارزیابی و همچنین لزوم توجه به ملاحظات علمی و تخصصی،داوری هرکتاب در 4 مرحله انجام می شود. همچنین آثاررسیده به دبیرخانه جشنواره با توجه به ملاک های دبیرخانه ، موضوع و محتوای هرکتاب در رشته ها و گروه های تعیین شده طبقه بندی شدند. هر کتاب توسط مدیر گروه و به همراه دو مشاور، بر مبنای فرم مرحله اول داوری و مبتنی بر شاخص هایی مانند مناسب بودن محتوای کلی کتاب، شیوه تجزیه وتحلیل ونتیجه گیری علمی مطالب کتاب، سبک وشیوه نگارش کتاب، به کارگیری خلاقیت علمی در محتوا و ارایه مطالب کتاب و همچنین جامعیت و کاربردی بودن مطالب کتاب ارزیابی و داوری می شود.

 آثارتوسط هیات داوران و براساس فرم های داوری مخصوص هرگروه ارزشیابی می شوند و هیات داوران در جلسه نهایی داوری، آثار برتر هر گروه را به تفکیک تعیین و با درنظر گرفتن تمامی شرایط و ضوابط علمی موجود و طبق آیین نامه جشنواره کتاب سال دانشجویی آثار برتر را معرفی خواهد کرد.

 

لازم به ذکر است برگزیدگان نهایی در هفته پایانی آبان‌ماه همزمان با هفته کتاب در مراسم اختتامیه تقدیر خواهند شد.

Please in order to facilitate your connection with Lisna pay attention to the following points while sending messages:
1- Avoid any insult to people, ethnics and races; avoid making fun and accusing others.
2- Since the messages will be published by your name, it is suggested to send them using your real name and your authentic E-mail address to help Lisna form a better discussion.
3- Please avoid using the name of persons (natural and legal), organizations, public and private institutions.
4- Pleas avoid sending repeated messages which were previously sent by other users.
5- Please avoid sending messages in other languages than English.
name:
Email:
* Comment: