کد خبر: 28720
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 خرداد 1396 - 12:30

داخلی

»

اخبار کتاب

⁣رویکر متفاوت در نخستین شماره سروش نوجوان

قیصر هنوز می‌نویسد!

منبع : لیزنا
نخستین شماره دوره جدید ماهنامه سروش نوجوان از سوی موسسه انتشاراتی سروش وابسته به سازمان صداوسیما منتشر شد.
قیصر هنوز می‌نویسد!

به گزارش لیرنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات سروش، در ابتدای شماره جدید ماهنامه سروش سرمقاله‌ای به قلم مرحوم قیصر امین‌پور به چشم می‌خورد. امین‌پور بنیانگذار نشریه سروش نوجوان بود و از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۸۲ سردبیری این نشریه را به عهده داشت.

تیتر روی جلد این شماره «زیر و رو کردن دنیا در نوجوانی» انتخاب شده و در این شماره آثار ۴۸ نوجوان دختر و پسر ایرانی از استان‌های مختلف کشور به چشم می‌خورد.

حنانه خلفی، حافظ قرآن، مهتاب نوری، مخترع دارای معلولیت جسمی، صبا صفری، عضور تیم ملی تنیس روی میز، محمدمهدی احدی، بازیگر سینما و تلویزیون و علیرضا فیروزجا، اعجوبه شطرنج جهان ازجمله نوجوانانی هستند که در این شماره از سروش نوجوان معرفی شده‌اند. 

بررسی نوجوانی امام خمینی (ره)، معرفی شهید ۱۳ساله بابک پناهی، نقد و بررسی فیلم، نمایش، ترانه، عکس و نقاشی از دیگر مطالب این شماره سروش نوجوان است.

در نخستین شماره دوره جدید سروش نوجوان آثاری از نویسندگان صاحب نام همچون قاسمعلی فراست، محسن هجری، عبدالرحمن اونق، رفیع افتخار، حمید هنرجو، منوچهر اکبرلو، محمد گودرزی دهریزی، فریبرز لرستانی، شاهین راهنما، طیبه شامانی، غلامرضا بکتاش و نیلوفر تیموریان به چشم می‌خورد.

مجله سروش نوجوان بعد از ۱۰ سال وقفه انتشار خود را با مدیرمسئولی مجید بلالی و سردبیری سیدعلی کاشفی خوانساری آغاز کرده است.

-
|
Iran
|
1396/03/07 - 15:51
0
0
همدیگر را کمی دوست داشته باشیم
"ناگهان چقدر زود ..... دیر می شود!"
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: