کد خبر: 29937
تاریخ انتشار: شنبه, 28 مرداد 1396 - 11:05

داخلی

»

اخبار کتاب

جمال‌الدين اكرمی قانون جنگل را برای كودكان نوشت

منبع : لیزنا
مجموعه پنج جلدی «قصه‌های قانون جنگل» به قلم جمال‌الدین اکرمی با تصویرگری امیر مفتون از سوی انتشارات پیدایش برای گروه سنی «ب» منتشر شده است.
جمال‌الدين اكرمی قانون جنگل را برای كودكان نوشت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام رسانه خبری انجمن نويسندگان كودك و نوجوان هرکتاب این مجموعه شامل چند قصه طنز است گاهی تلخ و گاهی شیرین.

 عنوان‌های این مجموعه 5 جلدی عبارتند از «تیغ تیغو و تمثال مبارک شیرخان»، «شیرخان و خورشت کلم»، «دم دراز و ننه‌کلاغه»، «ویلای فیل‌خان و خاله کرگدن» و «ببر بنگال و کانگورو بچه‌ به بغل».

 در پشت جلد این کتاب‌ها در توضیحی درباره این مجموعه نوشته شده است: «قصه‌های قانون جنگل قصه دنیای ماست، هرچند قهرمانانش همگی ساکنان جنگل‌اند زندگی در جنگل هم مقررات خودش را دارد. مقرراتی که از قانون جنگل پیروی می‌کند. توی جنگل، این قوی‌ترها هستند که قانون جنگل را تنظیم می‌کنند و البته خودشان هم نظراتش را برعهده می‌گیرند! کافی است هوش و آگاهی‌ات را به کار نگیری تا کلاهت بیفتد پس معرکه. توی قصه‌های قانون جنگل برای قدرتمند بودن کافی نیست. درختی را از جا بکنی یا تخته سنگی را اینور و آنور پرتاب کنی. کافیست عقل و آگاهیت را به‌کار بگیری و بدون ضایع کردن خودت و حقوق دیگران جسم و جانت را از معرکه در ببری

در هر کدام از این کتاب‌ها داستان‌هایی درباره حیوانات مختلف جنگل مانند خارپشت، کرگدن، فیل، شیر، ببر تاسمانی، زرافه، الاغ، تمساح، ببر بنگال، کانگورو، میمون، خرس، کلاغ، لاک‌پشت، زنبور، جیرجیرک و ... بیان شده است.

 

انتشارات پیدایش، مجموعه پنج جلدی «قصه‌های قانون جنگل» را با شمارگان هزار نسخه و قیمت 8هزار تومان برای هر جلد منتشر کرده است

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: