کد خبر: 24554
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 خرداد 1395 - 16:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب‌های ششمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی گویا می شود

منبع : لیزنا
سرپرست کتابخانه‌های عمومی اصفهان از گویاسازی 3 عنوان کتاب ششمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی توسط کتابداران  کتابخانه تخصصی نابینایان ولی‌عصر(عج) خبر داد.
کتاب‌های ششمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی گویا می شود

  به گزارش لیزنا، امیر هلاکویی سرپرست کتابخانه‌های عمومی اصفهان در نشست هماهنگی دبیرخانه استانی جشنواره رضوی در اصفهان گفت: با تلاش و همت کتابداران  کتابخانه تخصصی نابینایان ولی‌عصر(عج) تاکنون کتاب‌های «دوست مهربان کبوترها» و «اعترافات غلامان» گویا شده و به‌زودی کتاب «امام علی بن موسی الرضا» نیز گویا و در دسترس قرار خواهد گرفت.

هلاکویی این اقدام را در راستای سهولت استفاده از منابع جشنواره برای همگان عنوان کرد و افزود: علاوه بر اقشار نابینا و کم‌بینا، افراد بینا نیز می‌توانند از کتاب‌های گویا شده بهره ببرند یعنی کتاب گویا شده را در گوشی موبایل خود بریزند یا در ضبط ماشین بگذارند و گوش دهند و از هدر رفتن وقتشان در ترافیک جلوگیری کنند.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی اصفهان با اشاره به تبلیغات گسترده جشنواره در سطح این استان گفت: با هماهنگی صورت گرفته تیزر جشنواره کتابخوانی رضوی نیز از شبکه استانی پخش خواهد شد.

گفتنی است ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی (از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)) به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(ع) و همزمان با دهه کرامت با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: