کد خبر: 27260
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 بهمن 1395 - 11:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه آموزشی خدمات ایمنی و آتش‌نشانی ویژه کتابداران در زرندیه مرکزی برگزار شد

منبع : لیزنا
کارگاه آموزشی خدمات ایمنی و آتش‌نشانی، با حضور کتابداران شهرستان زرندیه و تنی چند از آتش‌نشانان در کتابخانه امام علی(ع) مامونیه برگزار شد.
کارگاه آموزشی خدمات ایمنی و آتش‌نشانی ویژه کتابداران در زرندیه مرکزی برگزار شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام  روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه، کارگاه آموزشی خدمات ایمنی و آتش نشانی، با حضور کتابداران شهرستان زرندیه و تنی چند از آتش‌نشانان در کتابخانه عمومی امام علی(ع) شهر مامونیه برگزار شد.

افشین نادی هدف از اجرای این برنامه را تقدیر و تشکر از آتش‌نشانان شهرستان زرندیه و همچنین آموزش به کتابداران این شهرستان برای استفاده بهینه از وسایل اطفاء حریق در کتابخانه و همچنین آشنایی با نکات ایمنی و پیشگیری از آتش سوزی در کتابخانه  عنوان کرد.

در این کارگاه یک ساعته ابتدا مربی آتش‌نشانی توضیحات جامع و کلی در باب خدمات ایمنی و پیشگیری از آتش سوزی را بیان و انواع وسایل اطفاء حریق را معرفی کرد.

در ادامه نیز با رعایت نکات ایمنی، در محوطه کتابخانه عمومی امام علی(ع) آتش برپا شده و نحوه کار با کپسول به کتابداران آموزش داده شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: