کد خبر: 30896
تاریخ انتشار: یکشنبه, 16 مهر 1396 - 09:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دهمین دوره آموزشی مشاوره کتابدار برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
 دهمین دوره آموزشی مشاوره کتابدار به همت معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد و با حضور کتابدارانی از استان‌های اصفهان و مرکزی برگزار می شود.
دهمین دوره آموزشی مشاوره کتابدار برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، به همت معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد و با توجه به اهمیت مقوله آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی، دهمین دوره‌ آموزشی مشاوره کتابدار از ۱۷ مهرماه در مجتمع فرهنگی و آموزشی رشد تنکابن برگزار می شود.

کارگاه‌های آموزشی این دوره با حضور ۱۳۳ کتابدار از استان‌های اصفهان و مرکزی، در سه روز با ۱۸ ساعت آموزشی برنامه‌ریزی‌شده است.

«تحلیل و بررسی وضعیت نشر کشور در زمینه رمان‌های عامه‌پسند ایرانی»، «بررسی کتب و ناشران کودک و نوجوان و آسیب‌شناسی آن»، «آشنایی با ساختار داستان و رمان» و «معرفی رمان‌های غیر ایرانی» برخی از سرفصل‌های این دوره است.

همچنین موضوع «چگونه از خواندن کتاب لذت ببریم» با هدف افزایش مهارت‌های عمومی کتابداران، در این دوره به بحث گذاشته خواهد شد.

 

گفتنی است، با برگزاری دهمین دوره، بیش از هزار کتابدار از سراسر کشور در دوره آموزشی «مشاوره کتابدار»  شرکت کرده‌اند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: