کد خبر: 31723
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 آبان 1396 - 09:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 تجلیل از کتابداران مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10

منبع : لیزنا
رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری، همزمان با گرامیداشت روزکتاب،کتابخوانی وکتابدار؛ ازکتابداران مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه10 تجلیل کرد.
 تجلیل از کتابداران مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای عطار نیشابوری؛ در این نشست که چهارشنبه24 آبان ماه همزمان با سالروز گرامیداشت کتاب،کتابخوانی و کتابدار در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار شد؛ دکتر محمدرضا جمالی ازکتابداران ساعی و پرتلاش  مراکز فرهنگی هنری این منطقه تجلیل کرد.

جمالی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت هفته کتاب بر اهمیت استفاده بهینه از ابزار و امکانات مادی و معنوی موجود در مراکز فرهنگی هنری تاکید کرد و افزود: خدمات ارزنده و شایسته کتابداران منطقه به همه ما معلوم و مشخص است و اینکه حوزه کتاب وکتابخانه از جایگاه ویژه و اهمیت خاصی برخوردار است .

رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری با اشاره به توجه و اهتمام جدی به نیاز های فرهنگی شهروندان و انجام ماموریت های محوله سازمانی درهر بخش بر لزوم پاسخگویی صحیح و راهنمایی توام با تکریم مخاطبان، گفت:کتابداران ماموریت دارند با جدیت تمام و توام با اخلاق اسلامی نیازهای فرهنگی شهروندان در حوزه کتاب را شناسایی کرده و در برطرف کردن این نیازها تلاش مجدانه و راهبردی موثر داشته باشند. البته اهتمام به نیازهای فرهنگی شهروندان درحوزه کتاب نیازمند تحقیق وکارشناسی، نیاز سنجی دقیق در قالب سنجش افکارعمومی است.

گفتنی است: در پایان این نشست از روسای کتابخانه های عطار نیشابوری و محله هفت چنار( بنفشه رحمانی، منیزه یوسفی ) و زینب محبوبی، زهره وثوق نیا و یوسف معصوم،کارشناسان کتابدار تجلیل شد.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه های این مرکز می توانند به نشانی: میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیرقلی؛ فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کرده یا با شماره تلفن:55135553 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: