کد خبر: 31727
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 آبان 1396 - 09:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طلوع آفتاب ۲۴ آبان در کتابخانه های عمومی استان اردبیل

منبع : لیزنا
با طلوع آفتاب بیست و چهارمین روز از آبان پائیزی، کتابخانه های عمومی استان اردبیل همزمان با سراسر کشور، روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را گرامی داشتند.
طلوع آفتاب ۲۴ آبان در کتابخانه های عمومی استان اردبیل

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و تعدادی از کارکنان بهزیستی استان با حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی، دیدار با رباب عزیزخانی مدیرکل و بازدید از کتابخانه مرکزی، ۲۴ آبان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را تبریک گفتند.

همچنین، کتابخانه مرکزی اردبیل نیز با برپائی دومین ورک شاپ هنری سالانه در این مرکز و دایر نمودن نمایشگاه های هنری مختلف، شاهد حضور صدها نفر از دوستداران فرهنگ و هنر بود.

عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان نیز موجب صف های سرشار از شور علاقمندان در کتابخانه های عمومی جهت عضویت در این مراکز شده بود.

اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز ضمن همکاری با کتابفروشی اندیشه، نشست معرفی و نقد و بررسی ۶ کتاب برنده جایزه نوبل ادبی را برگزار کرد.

در شهرستان سرعین، کتابداران کتابخانه عمومی حضرت ولیعصر(عج) ضمن برپائی نمایشگاه کتاب، میزبانی از کودکان و نوجوانان بازدید کننده و نیز با حضور در تعدادی از مهدهای کودک، نشست های قصه خوانی را برگزار نموده و کودکان را در خصوص پویش کتاب خوان مجازی راهنمائی نمودند و فرمانده سپاه سرعین نیز با حضور در کتابخانه، روز کتابدار را تبریک گفت.

در شهرستان نمین، کتابخانه های عمومی فرهنگ و آبی بیگلو با برگزاری نشست کتاب خوان، کتابخانه عمومی حبیب الله امامی با برگزاری کمپین «من هم عضو کتابخانه عمومی هستم» میزبان اعضای فعال خود بودند. در شهر عنبران نیز، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نمین از شهردار عنبران به جهت تلاشهای ایشان در ترویج فرهنگ کتابخوانی تقدیر نمود.

در شهرستان مشکین شهر، نمایش عروسکی در کتابخانه عمومی پریخان، نشست کتاب خوان در کتابخانه عمومی رضی و نشست قصه خوانی در کتابخانه های عمومی مرادلو و پروفسور محبوب از جمله برنامه های اجرا شده در جهت گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار بود.

در شهرستان اردبیل، رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان با حضور در کتابخانه های عمومی و اهدای گل به کتابداران، ۲۴ آبان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را به آنان تبریک گفت. کتابخانه های عمومی مقدس اردبیلی و نیار نیز شاهد حضور دانش آموزان و شرکت آنها در مسابقات فرهنگی بود.

در شهرستان کوثر، کتابداران با فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان دیدار نمودند و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گیوی نیز با حضور در کتابخانه عمومی استاد شهریار، روز کتابدار را به کارکنان این کتابخانه تبریک گفتند.

در شهرستان نیر، بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر کورائیم ضمن ملحق شدن به جمع دانش آموزان و بازدید از کتابخانه عمومی این شهر و نمایشگاه کتاب برپا شده در کتابخانه، روز کتابدار را به کارکنان این کتابخانه تبریک گفتند و در کتابخانه عمومی مرحوم زکریای رازی نیز شاهد حضور کودکان با همراهی رئیس اداره بهزیستی در نشست قصه خوانی بودیم. حضور رئیس دانشگاه پیام نور نیر و برگزاری نشست کتاب خوان در کتابخانه عمومی شمس تبریزی و معرفی طرح کتاب خوان ماه توسط کتابدار کتابخانه عمومی علامه امینی در برخی مدارس از دیگر برنامه های اجرا شده بود.

 

در شهرستان پارس آباد نیز رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان و مسئول کتابخانه عمومی تازه کند در برخی مدارس و برگزاری مسابقات کتابخوانی و نیز کودکان در کتابخانه های عمومی شهید رجائی و تازه کند حضور پیدا کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: