کد خبر: 32352
تاریخ انتشار: شنبه, 09 دی 1396 - 14:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابداران برگزیده کتابخانه‌های عمومی نیشابور تقدیر شدند

منبع : لیزنا
 نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از کتابداران برگزیده شهرستان، تقدیر کرد.
کتابداران برگزیده کتابخانه‌های عمومی نیشابور تقدیر شدند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، از کتابداران برگزیده کشوری کتابخانه‌های عمومی نیشابور تقدیر کرد.

مقدم پاشا سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور با اعلام این خبر گفت: جهت تکریم مقام والای کتاب، کتابخوانی، مطالعه، همچنین تقدیر از زحمات کتابداران پرتلاش نیشابوری، سرهنگ حصاری مسئول دفتر هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با همراهی جمعی از چهره‌های فرهنگی شهرستان نیشابور، ضمن بازدید از کتابخانه شریعتی از کتابداران برگزیده این شهرستان تقدیر کرد.

وی افزود: این کتابداران توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور انتخاب شده‌اند و پیش از این در مراسم گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار در تالار وحدت از آنان تقدیر شده بود.

مقدم پاشا افزود: حضور نمایندگان مجلس و چهره‌های متعهد فرهنگی و دلسوز شهرستان در کتابخانه‌های عمومی، مایه دلگرمی کتابداران است و در معرفی کتابخانه‌های عمومی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی کشور به مردم نقش پررنگی دارد.

 

وی افزود: امیدواریم با رشد و اعتلای کتابخانه‌های عمومی، حضور پرشور علاقه‌مندان به کتاب در کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی با همراهی و مشارکت همه مسئولان افزایش یابد و ثمرات آن در جامعه، فراگیر شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: