کد خبر: 37326
تاریخ انتشار: شنبه, 07 مهر 1397 - 09:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری جلسه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان

منبع : انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان
 ششمین جلسه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان برگزار شد.
برگزاری جلسه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان

  به گزارش لیزنا، ششمین جلسه هیئت مدیره شاخه خوزستان در سال ۱۳۹۷ با محوریت بررسی برنامه های شش ماهه دوم انجمن در سال جاری در محل کتابخانه شهید رجایی اهواز برگزار گردید.

در این جلسه دکتر منصور کوهی رستمی (رئیس انجمن)، ندا پورخلیل، معصومه رضایی، حسین صفری، و پوران نجف کوچک به عنوان اعضای انجمن و حسین بهبهانی بازرس انجمن، از ساعت 10.30 روز پنجشنبه، 5 مهرماه ۹۷، ابتدا به بازدید از کتابخانه شهید رجایی پرداختند و سپس جلسه انجمن برگزار شد.

محوریت این جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های شش ماهه دوم انجمن بود. در ابتدای جلسه دکتر کوهی رستمی ضمن خوش آمدگویی به اعضا، در خصوص اهداف این جلسه و ضرورت اجرای برنامه های متنوع و تخصصی به ایراد سخن پرداخت. کوهی رستمی تاکید کرد انجمن باید همه مخاطبان خود را در نظر گرفته و برنامه هایی در سطح عموم، کتابداران عمومی، تخصصی، دانشگاهی و دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی برگزار نماید.

در ادامه، سایر اعضا به ارائه نظرات خود در خصوص برنامه های سال جاری انجمن پرداختند. در این جلسه تقویم برنامه های آموزشی انجمن تهیه گردید و مقرر گردید انجمن هر ماه یک برنامه آموزشی ویژه برگزار نماید. همچنین مقرر گردید در جلسه ای که آبان ماه در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز برای دانشجویان جدید الورود برگزار میگردد رئیس انجمن به معرفی انجمن و برنامه های آینده آن بپردازد.

در پایان اعضای انجمن با توجه به لزوم ارتباط مستمر انجمن با دانشجویان و کتابداران و به منظور دانش افزایی و ایجاد صمیمیت بیشتر بر آن شدند تا جلسات دورهمی کتابداری را در شش ماهه دوم به صورت ماهانه برگزار نمایند. بر این اساس مقرر گردید اولین جلسه روز دوشنبه 30 مهر ماه در کتابخانه مرکزی برگزار گردد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیشتر از برنامه های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان میتوانند به سایت انجمن به ادرس klisa.ir  مراجعه و یا با دبیرخانه انجمن واقع در کتابخانه مرکزی استان به شماره تلفن 06133361061 تماس حاصل فرمایند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: