کد خبر: 26363
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 آذر 1395 - 11:43

داخلی

»

مطالب فناوری

برترین گجت‌های هوشمند سال 2016 میلادی + تصاویر

منبع : cnet
همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2016 میلادی کارشناسان برترین دستگاه‌ها و ابتکارات علمی را که مورد استقبال کاربران فراوان واقع شده است، معرفی کرده‌اند.
برترین گجت‌های هوشمند سال 2016 میلادی + تصاویر

به گزارش خبرنگار لیزنا، این وسایل که توسط مشهورترین شرکت‌های فعال در حوزه IT  در سراسر جهان تولید شده اند، به ساده و  آسان شدن زندگی افرار کمک می کنند.

 

 

 

دستگاه اکو ساخت شرکت آمازون یکی از این وسایل است که به عنوان یک گجت هوشمند می‌تواند در خانه مورد استفاده قراربگیرد. این دستگاه دارای فناوری پیشرفته دریافت فرامین صوتی از کاربر برای کنترل وسایل است.

 

 

وسیله دیگر Philips Hue Wireless ساخت شرکت فیلیپس است. این وسیله در واقع نوعی لامپ هوشمند است و می‌تواند برای روشن کردن خانه و محل کار مورد استفاده قرار گیرد. این لامپ دارای فناوری محافظت از سلامت چشم و فاقد اشعه‌های مضر است و نیز با استفاده از آن هزینه قبض برق کاهش می‌یابد.

 

 

دستگاه دیگر به نام BeOn Starter Pack نوعی لامپ هوشمند با قابلیت محافظت از خانه و محل کار است و علاوه بر تولید نور درخشان، در صورت باز شدن ناگهانی درب خانه به سیستم آلارم و آژیر پالیس پیام می‌دهد و چراغ روشن می‌شود.

 

 

یکی دیگر از دستگاه های بسیار جذاب Nest Protect (second generation) است. این دستگاه برای تشخیص و شناسایی بوی دود و ذرات مونواکسید کربن بکار می‌رود و می‌تواند در مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار گیرد و در صورت بروز آتش سوزی جان افراد را نجات دهد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: