کد خبر: 42536
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 آبان 1399 - 14:28

داخلی

»

کتاب

شماره 76 ماهنامه «قلک» منتشر شد

منبع : روابط‌عمومی ماهنامه قلک
هفتاد ‌و ششمين شماره ماهنامه «قلک» ویژه آبان99 با داستان‌ها و شعر‌های آموزشی برای گروه سنی 3 تا 7سال منتشر شد.
شماره 76 ماهنامه «قلک» منتشر شد

به گزارش لیزنا، با توجه به در پیش بودن 24آبان‌ماه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار تصویر جلد این شماره از ماهنامه «قلک» به این موضوع اختصاص یافته و شخصیت‌های داستانی قصه‌های مختلف از بزرگ و کوچک تا گرگ و بره، در کنار هم به مطالعه کتاب مشغول هستند.

ماهنامه «قلک» اولین نشریه‌ای است که به صورت تخصصی توجه خود را به آموزش موضوع اقتصاد و مفاهیم اقتصادی برای گروه سنی 3 تا 7سال معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرسازان و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک فعالیت ‌می‌کنند.

با توجه به موضوع اصلی اين نشريه، در این شماره «قلک» بچه‌ها همراه با خواندن شعر و داستان و انجام بازی و سرگرمی با مفهوم پس‌انداز، فرآیند تولید فولاد، شناخت کشور برزیل و شیوه‌های معیشتی و واحد پولی، مدیریت دخل و خرج و... آشنا خواهند شد.

شماره آبان‌ماه نشریه «قلک» در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی در 28صفحه و با قیمت 20هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. همچنین طراحی جلد این شماره را المیرا اسکندری، کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت سفارش و دریافت اشتراک با دفتر ماهنامه به شماره 02188356436 تماس بگیرند.

برچسب ها :