کد خبر: 47006
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 04 اسفند 1401 - 14:45

داخلی

»

کتاب

آغاز ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در «سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران»

منبع : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
 ​سخنگو و قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام ناشران برای حضور در «سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از ششم اسفند ماه ۱۴۰۱ خبر داد.
آغاز ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در «سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران»

به گزارش لیزنا، علی رمضانی(سخنگو و قائم‌ مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) با بیان اینکه ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ششم اسفند ماه  ۱۴۰۱ آغاز می‌شود، گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رمضانی با اشاره به شیوه برگزاری این دوره از نمایشگاه گفت: سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دو شکل فیزیکی و مجازی برگزار خواهد شد و ناشران برای حضور در این نمایشگاه در یک درگاه ثبت‌نام می‌کنند و هر ناشر مجاز است با توجه به ضوابط و مقررات نمایشگاه در هر دو شکل نمایشگاهی(فیزیکی و مجازی) یا صرفا در شکل مجازی شرکت کند.

سخنگو و قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل فیزیکی این دوره از نمایشگاه، کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۸به بعد و در شکل مجازی کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۲به بعد خواهد بود.

رمضانی با تاکید بر اینکه ناشران متقاضی حضور در سی وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعلام وصول کتاب‌های خود اقدام کنند، گفت: ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی نمایشگاه با شماره های ۹۱۰۰۶۳۶۳-۰۲۱ داخلی های۳۱۷ ، ۳۱۹ ، ۳۲۰ ، ۳۲۱ و ۰۲۱۶۶۴۶۶۲۹۰ و ۰۲۱۶۶۴۶۷۶۱۵ تماس بگیرند.

علی رمضانی در پایان درخصوص زمان و محل برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توضیح داد و گفت: سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار و  مکان برگزاری آن پس از اعلام نظر دستگاه‌های مسئول، اطلاع‌رسانی می‌شود.