کد خبر: 47317
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 ارديبهشت 1402 - 14:43

داخلی

»

کتاب

برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «شهیدی که شهید نشد»

منبع : روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق
نشست نقد و بررسی کتاب «شهیدی که شهید نشد» با حضور اعضای کانون ادبی زنگ داستان و علاقمندان به داستان نویسی، پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه سالجاری از ساعت 14:30 در کتابخانه اخلاق برگزار می شود.
برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «شهیدی که شهید نشد»

به گزارش لیزنا، برنامه «مردان حماسه» که اختصاص به نقد و بررسی کتاب «شهیدی که شهید نشد» دارد، به معرفی «حمید مشگی» جانباز سالهای دفاع مقدس و بازگویی حضور او در عملیات های مختلف بیت المقدس، کربلای 5 و والفجر 8 پرداخته است.

براساس این خبر، در نشست نقد و بررسی کتاب «شهیدی که شهید نشد» که در کتابخانه اخلاق برگزار می شود علاوه بر نویسنده «حمیده مشگی»، کارشناس ادبی «طاهره امینی جزه» و منتقد ادبی «سید امیررضا میرساداتی» حضور دارند و علاوه بر فکر اولیه و زاویه دید، به بررسی شخصیت‌پردازی، صحنه‌پردازی و درونمایه داستان پرداخته می شود.

کتاب «شهیدی که شهید نشد» به نویسندگی حمیده  مشگی در قطع رقعی در شمارگان 1000 نسخه در سال 1397 توسط انتشارات حدیث قلم به بازار نشر وارد شده است.

کتابخانه اخلاق در میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، طبقه سوم فرهنگسرای اخلاق واقع است و شماره تلفن 33312303 آماده ارائه اطلاعات بیشتر درباره این برنامه است.