کد خبر: 47615
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 مرداد 1402 - 11:03

داخلی

»

کتاب

70 قصه‌ی قد و نیم قد برای کودکان تجدید چاپ شد

منبع : انتشارات قدیانی
کتاب 70 قصه‌ی قد و نیم قد برای کودکان اثر فریبا کلهر  در نوبت چاپ ششم منتشر شد.
70 قصه‌ی قد و نیم قد برای کودکان تجدید چاپ شد

به گزارش لیزنا،‌ قصه‌های قد و نیم‌قد شامل 70 قصه‌ی کوتاه و کودکانه به قلم فریبا کلهر است. اکثر آن‌ها در فضایی از واقعیت و خیال اتفاق می‌افتد که باعث تقویت قوه‌ی تخیل کودک می‌شود. تصویرهای رنگی و متناسب با متن، قصه‌ها را زیبا‌تر و درک آن‌ها را آسان‌تر نموده است.

کاشکی از درخت آویزون بودم، دو موش و یک آرزو، یک خارش کوچولو، تخت یک گنجشک چه اندازه باید باشد؟، ماه لاغر مردنی، کوفته‌ها را کی خورده؟، خورشید خانم مامان شده!، روزی که ستاره‌ها به آرایشگاه رفتند، لالایی موش‌ها، روزی که دشمنی سگ و گربه شروع شد و .... از عناوین این 70 قصه هستند.

فریبا کلهر رمان‌نویس و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان است. وی فعالیت خود را از دهه شصت و با حضور در مجله‌های رشد، در حیطه ادبیات داستانی کودک و نوجوان آغاز کرده و تألیفات زیادی نیز در این حیطه از خود برجای گذاشته ‌است. تا کنون صدها قصه نوشته است و کارهای ارزشمندی در بازنویسی اسطوره‌ها انجام داده. وی با نوشتن بیش از هزار قصه و بازنویسی و ... به عنوان بانوی هزار قصه شناخته شده است.

این کتاب از سوی نشر قدیانی در قطع خشتی کوچک همراه با تصویرگری رنگی با قیمت 55000 تومان در نوبت چاپ ششم تجدید چاپ شده است.