کد خبر: 47640
تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 مرداد 1402 - 08:54

داخلی

»

کتاب

رمان «غنیمت» به چاپ سوم رسید

منبع : انتشارات کتاب نیستان
چاپ سوم رمان «غنیمت» به قلم صادق کرمیار در 140 صفحه رقعی با طرح جلد جدید از سوی نشر نیستان منتشر شد.
رمان «غنیمت» به چاپ سوم رسید

به گزارش لیزنا، چاپ سوم رمان «غنیمت» به قلم صادق کرمیار در 140 صفحه رقعی با طرح جلد جدید و بهای پشت جلد 95000 تومان از سوی نشر نیستان منتشر و به کتابفروشی ها رسید.

غنیمت به ماجرای حمله آمریکا به عراق می پردازد و نسبت آن را با جنگ عراق علیه ایران نشان می دهد. رابطه پدری که سالها در جنگ بوده و پسری که با تحلیل های خود از اوضاع کنونی جهانی، از حمله آمریکا به عراق دفاع می کند.

صادق کرمیار در سال ۱۳۳۸ در تهران متولد شد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در محله امامزاده حسن و سپه غربی گذرانده و بعد از پیروزی انقلاب در امور تربیتی دو سال فعالیت کرده و سپس به عنوان خبرنگار روزنامه اطلاعات مشغول به کار شد. همزمان در رشته الهیات دانشگاه آزاد نیز به تحصیل ادامه داد و اولین داستان خود را در سال ۱۳۶۷ در روزنامه اطلاعات به چاپ رساند. در سال ۱۳۶۹ مجموعه داستان ایشان به نام «فریاد در خاکستر» به زیر چاپ رفت و بعد از یک سال مجموعه داستان نوجوانان به نام «انتقام در اردوگاه» منتشر شد. اولین فیلمنامه سینمایی کرمیار که در عرصه جنگ و محاصره ی آبادان بود در سال ۱۳۷۵ به نام «کوسه ها» ساخته شد و پس از آن فیلم «سجده بر آب» و «جان سخت». سپس چند مجموعه تلویزیونی نیز به عنوان فیلمنامه نویس همکاری داشته است و چند سریال هم نوشته اند که برخی از آنها در دست ساخت است. 

«نامیرا» نیز پرفروش ترین رمان صادق کرمیار است که از سوی نشر نیستان به تازگی  به چاپ سی و نهم رسیده است.

برچسب ها :