کد خبر: 43316
تاریخ انتشار: شنبه, 02 اسفند 1399 - 14:37

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری وبینار«پژوهش های زبانی، تاریخی ، دینی و نسخه پژوهی تئودور نولدکه»

منبع : روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
وبینار«پژوهش های زبانی، تاریخی ، دینی و نسخه پژوهی تئودور نولدکه» از سوی معاونت پژوهش و منابع دیجیتال اداره کل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و کتایخانه ملی ایران برگزار می شود.
برگزاری وبینار«پژوهش های زبانی، تاریخی ، دینی و نسخه پژوهی تئودور نولدکه»

به گزارش لیزنا،  وبینار«پژوهش های زبانی، تاریخی ، دینی و نسخه پژوهی تئودور نولدکه» از سوی معاونت پژوهش و منابع دیجیتال اداره کل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و کتایخانه ملی ایران در تاریخ 5 اسفندماه ساعت 10 برگزار می‌شود.

در این نشست فاطمه جان احمدی معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران درباره پژوهش های قرآنی تئودور نولدکه» صحبت خواهد کرد و روزبه زرین کوب تئودور نولدکه و تاریخ ساسانیان طبری را بررسی می کند. فرزین غفوری درباره نولدکه و شاهنامه فردوسی سخنرانی می کند و فرح زاهدی درباره زبان و ادبیات فارسی میانه صحبت می‌کند.

حضور در این نشست برای عموم آزاد است و علاقه مندان برای حضور در این وبینار می توانند به آدرس: (vc.nlai.ir/esfand ) مراجعه کنند.

وبینار«پژوهش های زبانی، تاریخی ، دینی و نسخه پژوهی تئودور نولدکه» با همکاری اداره کل پژوهش و آموزش زیرمجموعه معاونت پژوهش و منابع و گروه ایرانشناسی و اسلام شناسی «کتابخانه ملی» برگزار می شود.

برچسب ها :