کد خبر: 44271
تاریخ انتشار: شنبه, 06 شهریور 1400 - 07:12

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

دکتر لیلی سیفی رئیس کمیته جایزه دکتر جورج عطیه 2021 شد

منبع : لیزنا
دکتر لیلی سیفی عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند و عضو هیات مدیره انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی به عنوان رئیس کمیته جایزه دکتر جورج عطیه 2021، انجمن کتابداران خاورمیانه در آمریکا انتخاب شد.
دکتر لیلی سیفی رئیس کمیته جایزه دکتر جورج عطیه 2021 شد

به گزارش لیزنا، با توجه به فراخوان کمیته جایزه دکتر عطیه در جولای 2021 ، چهار نفر به عنوان عضو این کمیته انتخاب شدند که دکتر لیلی سیفی به عنوان رئیس این کمیته انتخاب شد. گفتنی است از سال 1999 اولین ایرانی است که موفق به کسب ریاست این کمیته شده است.

جایزه دکتر جورج عطیه توسط انجمن کتابداران خاورمیانه در سال 1999 به منظور پاسداشت و تجلیل از خدمات ارزنده  دکتر جورج عطیه رئیس بازنشسته بخش خاور شناسی کتابخانه کنگره، مسئول پروژه میکروفیلم خاورمیانه و از اعضای بنیانگذار انجمن کتابداران خاورمیانه ایجاد شد.

جایزه دکتر عطیه کمک مالی برای شرکت دانشجویان رشته کتابداری از دانشگاه های مورد تایید انجمن کتابخانه آمریکا  در جلسات سالانه انجمن کتابداران خاورمیانه و انجمن مطالعات خاورمیانه آمریکای شمالی ارائه می دهد.  

 امسال برای اولین بار بر اساس پیشنهاد کمیته جایزه دکتر عطیه همه دانشجویان رشته کتابداری از خاورمیانه مجاز به شرکت در فراخوان این جایزه هستند. برای اطلاع بیشتر از جزییات فراخوان به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.mela.us/2021/08/26/call-george-n-atiyeh-prize-2021/