کد خبر: 46469
تاریخ انتشار: شنبه, 16 مهر 1401 - 11:21

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

شرکت رایگان در پنجاهمین کنفرانس سالانه انجمن کتابداران خاورمیانه

منبع : لیزنا
تمامی شرکت کنندگان در فراخوان دریافت جایزه دکتر عطیه 2022 در پنجاهمین کنفرانس سالانه انجمن کتابداران خاورمیانه به صورت رایگان شرکت می‌کنند. 
شرکت رایگان در پنجاهمین کنفرانس سالانه انجمن کتابداران خاورمیانه

به گزارش لیزنا، دکتر لیلی سیفی رئیس کمیته دکتر جورج عطیه انجمن کتابداران آمریکا با اعلام این خبر گفت : امسال شرکت کنندگانی نسبتاَ قابل توجهی از کشورهای آمریکا، کانادا ، ایران و پاکستان برای دریافت جایزه رزومه ارسال کرده بودند.

دکتر لیلی سیفی  گفت: آیه الکوسی دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه ایندیانا آمریکا تنها برنده این جایزه انتخاب شد. تروور برابین دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه ایالتی سن خوزه آمریکا شایسته تقدیر انتخاب شد. با توجه به اینکه امسال کنفرانس کتابداران خاورمیانه به صورت ترکیبی برگزار می شود، کمیته جایزه دکتر عطیه با توجه به محدودیت بودجه، امکان ارائه جایزه تنها به یک نفر را داشت.

رئیس کمیته دکتر جورج عطیه انجمن کتابداران آمریکا  گفت: خبر خوب برای شرکت کنندگان در این جایزه این است که با عنایت به علاقه و انگیزه شرکت کنندگان، کمیته جایزه دکتر عطیه، امکان حضور تمامی شرکت کنندگان در فراخوان جایزه در پنجاهمین کنفرانس سالانه انجمن کتابداران خاورمیانه را به صورت رایگان فراهم نمود.  هزینه ثبت نام برای شرکت کنندگان حضوری 75 دلار آمریکا و برای شرکت کنندگان مجازی 35 دلار آمریکا است که برای شرکت کنندگان در فراخوان جایزه دکتر عطیه به دلیل تلاش و علاقه آنان به صورت رایگان است.

لینک شرکت در کنفرانس به صورت انفرادی به ایمیل شرکت کنندگان در این فراخوان ارسال خواهد شد.