کد خبر: 44882
تاریخ انتشار: شنبه, 27 آذر 1400 - 10:30

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

وبینار«شاخص‌ها و مولفه‌های مدیریت بحران‌های پنهان در سازمان‌ها»برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
وبینار «شاخص ها و مولفه های مدیریت بحران‌های پنهان در سازمان‌ها؛ با تاکید بر دانشگاه‌ها» یکشنبه 28 آذرماه 1400 ساعت 13 برگزار می شود.
وبینار«شاخص‌ها و مولفه‌های مدیریت بحران‌های پنهان در سازمان‌ها»برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، دفتر همکاری های علمی و بین الملل دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم، به مناسبت هفته پژوهش وبینار «شاخص ها و مولفه های مدیریت بحران های پنهان در سازمان ها؛ با تاکید بر دانشگاه ها» را با تدریس دکتر فائزه فرهودی، دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی  یکشنبه 28 آذرماه 1400 ساعت 13 برگزار می کند.

دکتر فائزه فرهودی، دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی و نویسنده کتاب "مدیریت بحران در کتابخانه ها" درباره موضوع این وبینار گفت: موضوع این نشست، موضوعی نو و جالب است؛ چراکه تا کنون هر گاه نامی از بحران اورده می شد همه فقط سیل زلزله و آتس را به عنوان بحران به ذهن می اوردند؛ اما باید بدانیم بحران مخصوصا در سازمان ها  و مراکز فرهنگی و علمی صرفا بحران های طبیعی نیست؛ بلکه یک سری بحران ها به شکل ناملموس و پنهان و دور از نظر در سازمان ها وجود دارد که در طول زمان رشد می کند و موجبات خسارات فراوان به سازمان را فراهم می اورد.

وی گفت:  ضروری است از قبل نسبت به مدیریت این بحران های پنهان فکر و برنامه ریزی شود و تمهیدات لازم توسط مدیران سازمان ها اتخاذ شود. و این وبینار تلنگری است تا در ذهن مدیران و کارمندان سازمان ها حساسیت نسبت به بحران های پنهان و مدیریت آنها ایجاد شود. در این نشست قرار است به علائم، شاخص ها و مولفه های این بحران های پنهان پرداخته شود و راهکارهای مدیریت آنها ذکر شود.

این وبینار در محیط ادوبی کانکت به آدرس http://meet.quran.ac.ir/tehran برگزار می شود.