کد خبر: 44982
تاریخ انتشار: شنبه, 11 دی 1400 - 11:51

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

با ایجاد چهلمین پایگاه تخصصی و موضوعی امکان‌پذیر شد؛

دسترسی آسان به منابع علمی کارآفرینی در کتابخانه دیجیتال رضوی

منبع : گنجینۀ رضوی
چهلمین پایگاه تخصصی کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی با موضوع کارآفرینی  و کسب و کار رونمایی شد.
دسترسی آسان به منابع علمی کارآفرینی در کتابخانه دیجیتال رضوی

به گزارش لیزنا، مهدی کریمی، رئیس بخش سازماندهی و توسعه منابع دیجیتال کتابخانه آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: این پایگاه در حال حاضر مشتمل بر حدود یکهزار و 800 منبع دیجیتال از جمله کتاب چاپی، مقاله، پایان‌نامه و ... با موضوع کارآفرینی و کسب و کار است.

وی افزود: در این پایگاه علاوه بر ارائه اطلاعات کتاب‌شناختی؛ امکان مطالعه آنلاین منابع با توجه به قوانین ملی و بین المللی فراهم شده است و پژوهشگران می‌توانند از طریق سامانه‌های خدمات تحویل منبع و امانت دیجیتال، نسخه مدنظر خود را درخواست و براساس قوانین کشوری دریافت کنند.

کریمی ادامه داد: برای تکمیل پایگاه و رسیدن به جامع‌ترین پایگاه تخصصی کارآفرینی و کسب و کار نسخه دیجیتال تمامی منابع فیزیکی مرتبط، در این پایگاه بارگزاری می‌شود.

وی، ارائه تجربه چهره‌های موفق کارآفرینی در برنامه‌های کوتاه مدت کتابخانه دیجیتال را اقدامی در تقویت و غنی‌سازی این پایگاه دانست.

کریمی، جستجوهای ساده و پیشرفته، مطالعه آنلاین منابع، خدمات تحویل مدرک، امانت دیجیتال و مدیریت اطلاعات شخصی را از جمله امکانات این پایگاه برشمرد.

وی گفت: پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی  https://digital.aqr.ir/ در فضای مجازی و یا ایستگاه‌های مطالعه دیجیتال آستان قدس رضوی در سراسر کشور از این پایگاه تخصصی بهره‌مند شوند.