کد خبر: 45775
تاریخ انتشار: شنبه, 31 ارديبهشت 1401 - 15:00

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

تقدیر از طرح پژوهشی دکتری نیلوفر صلح‌جو در ASIS & T

منبع : لیزنا
طرح پژوهشی دکتری نیلوفر صلح‌جو، دانشجوی دانشگاه ویکتوریای ولینگتون در انجمن علوم و فناوری اطلاعات امریکا (ASIS & T) شایسته تقدیر شناخته شد.
تقدیر از طرح پژوهشی دکتری نیلوفر صلح‌جو در ASIS & T

به گزارش لیزنا، جایزۀ طرح پژوهشی دکتری ASIS&T که در سال 1981 تأسیس شد جایزه ای است برای به رسمیت شناختن برجسته ترین طرح‌های پایان نامه دکتری درسراسر دنیا و تشویق دانشجویان دکتری در اجرای پایان نامه‌های حوزۀ علم اطلاعات است. سالانه  جایزۀ اصلی معادل  1500 دلار برای کمک به اجرای پایان نامه‌‌ به یک دانشجوی دکتری اعطا و از چند دانشجوی دیگر که پروپوزال‌های تأثیرگذاری داشته اند به صورت افتخاری تقدیر می‌شود.

نیلوفر صلح‌جو فارغ التحصیل  رشته علم اطلاعات و دانش شناسی مقطع کارشناسی دانشگاه الزهرا (س) و  کارشناسی ارشد دانشگاه تهران است و در حوزه بین‌ رشته‌ای رفتار اطلاعاتی و مطالعات انسان و حیوان تحقیق می‌کند. اکنون در دروۀ دکتری در پی کشف «تجربه‌های اطلاعاتی» است که منجر به شکل‌گیری درک، شناخت و زندگی مشترک میان انسان و سایر موجودات می‌شود. این پایان نامه که در سال آینده به اتمام خواهد رسید تاکنون در دیدگاه و روش‌شناسی مطالعات رفتار اطلاعاتی نوآوری‌هایی به همراه داشته است. همچنین، پروپوزال دکتری صلح‌جو برای ارائه در کنسرسیوم دکتری انجمن علوم و فناوری اطلاعات امریکا (ASIS & T) در سال 2021 و در کنسرسیوم دکتری کنفرانس بین المللی مفاهیم کتابداری واطلاع رسانی (CoLIS) در سال 2022 انتخاب شده بود. درباره این پژوهش می‌توانید در مقاله اخیر صلح‌جو بیشتر بخوانید:

 Solhjoo, N., Krtalic, M. and Goulding, A. (2021), "Pets and people: information experience of multispecies families", Journal of Documentationhttps://doi.org/10.1108/JD-03-2021-0052

 

برچسب ها :