کد خبر: 44110
تاریخ انتشار: شنبه, 02 مرداد 1400 - 11:23

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

لیلی سیفی و شیما مرادی برنده جایزه ASIS& T, Infoshare 2021 شدند

منبع : لیزنا
لیلی سیفی دانشیار گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه بیرجند و شیما مرادی عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برنده جایزه ASIS& T, Infoshare 2021 شدند.
لیلی سیفی و شیما مرادی برنده جایزه ASIS& T, Infoshare 2021 شدند

به گزارش لیزنا، لیلی سیفی دانشیار گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه بیرجند و عضو هیات مدیره انجمن ارتقای کتابخانه های عمومی ایران و دکتر شیما مرادی عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور  برنده جایزه ASIS& T, Infoshare 2021 شدند.  انجمن علم اطلاعات و فناوری، انجمنی تخصصی با قدمتی حدود 80 سال  برای رفع شکاف دانشی میان حرفه و پژوهش(نظر و عمل) در موضوع هایی مثل روش های ذخیره و بازیابی، مدیریت، آرشیو های باز و تحلیل داده ها و اشاعه اطلاعات فعالیت می کند.

این انجمن اعضایی متشکل از هزاران محقق، پزشک، استادان دانشگاه، دانشجویان را در زمینه علوم و فناوری اطلاعات از 50 کشور در سراسر جهان را به بخش مهمی از توسعه حرفه ای تبدیل کرده است.

با توجه به دامنه موضوعی و هزینه قابل توجه، اعضای انجمن غالباً از کشورهای توسعه یافته است که در چند سال اخیر جایزه ای با عنوان Infoshare award برای کشورهای در حال توسعه تعیین شده است. امسال بر اساس فراخوانی که در ژوئن داده شد 6 نفر از کشورهای مختلف برگزیده شدند که  از ایران دو نفر دکتر لیلی سیفی دانشیار علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه بیرجند و دکتر شیما مرادی عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور موفق به کسب این جایزه شدند.

برچسب ها :