کد خبر: 47022
تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 اسفند 1401 - 09:19

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

نشست « بنیان فرهنگی در کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
دومین پیش‌نشست کمیته استاندارد هفتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات با عنوان «بنیان فرهنگی در کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان: چشم‌انداختی فرهنگی به زیست‌بوم کارآفرینی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی» برگزار می‌شود .
نشست « بنیان فرهنگی در کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، دومین پیش‌نشست کمیته استاندارد هفتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات با عنوان «بنیان فرهنگی در کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان: چشم‌انداختی فرهنگی به زیست‌بوم کارآفرینی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی» با سخنرانی دکتر اعظم علیخانی- کارشناس مطالعاتی پژوهشکده اسناد، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در تاریخ دوشنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محیط ادوبی کانکت انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی برگزار خواهد شد.

دکتر زهرا ضرغامی- کارشناس استاندارد پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و دبیر کمیته استاندارد انجمن کتابداری و اطلاع رسانی  دبیر این پیش‌نشست خواهد بود.

‌انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران، هفتمین کنگرۀ ملی متخصصان علوم اطلاعات را با مجموعه ای از پنل‌های موضوعی مرتبط با کارآفرینی، اشتغال و کسب و کارهای حرفه‌ای دانش‌بنیان در علوم اطلاعات، در اردیبهشت‌ماه ١۴۰۲ برگزار خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این آدرس در بستر ادوبی کانکت در این نشست شرکت کنند.