کد خبر: 1472
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 16 ارديبهشت 1389 - 19:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

انتصاب رئيس اداره همکاري هاي علمی بين المللي در پايگاه استنادی علوم جهان اسلام

  رئيس اداره همکاري هاي علمی بين المللي در پايگاه استنادی علوم جهان اسلام بر اساس حکم دکتر مهراد رئيس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست پايگاه استنادی علوم جهان اسلام، منصوب شد.

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، بر اساس حکم دکتر مهراد رئيس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست پايگاه استنادی علوم جهان اسلام، نجمه حمیدی فرد به عنوان رئيس اداره همکاري هاي علمی بين المللي پايگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) منصوب و مشغول به کار شد.

در این حکم برقراری ارتباطات علمی با کشورهای اسلامی بر اساس سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران، فراهم آوردن زمینه های مناسب برای تسهیل رابطه بین ISC و دانشگاه ها و سازمان های تحقیقاتی کشورهای اسلامی، تعامل سازنده با واحدهای مختلف ISC ، حفظ روابط مستحکم با مطبوعات و خبرگزاری ها در انتقال سریع اخبار تاکید شده است.

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: