کد خبر: 24969
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 21 مرداد 1395 - 10:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نمايشگاه اسناد رضوی، همزمان با جشنواره فیلم رضوی در سینما تک یزد

منبع : لیزنا
نمايشگاه اسناد رضوی، شامل فرمان های حاکمان در مورد انتصاب افراد به سمت های مختلف در حرم رضوی؛ گزارش های رسیدگی به موقوفات آستان قدس؛ رسیدگی به وضع زائران مستمند و زائران خارجی؛ عکس های ضریح مطهر در زمان های مختلف و نسخه های خطی مرتبط با حضرت امام رضا علیه السلام در سینما تک یزد برپا شد.
نمايشگاه اسناد رضوی، همزمان با جشنواره فیلم رضوی در سینما تک یزد

 به گزارش لیزنا، همزمان با آغاز جشنواره فیلم رضوی در یزد، نمایشگاه اسناد مربوط به آستان قدس رضوی، در قالب 60 سند، در سینما تک یزد برپا شد و عموم علاقمندان می توانند از این نمایشگاه بازدیدکنند.

 

این نمایشگاه با همکاری آستان قدس رضوی از روز 18مرداد به مدت 3 روز  برپا شده است و شامل اسنادی در خصوص صورت هزینه های انجام شده در حرم و برگزاری مراسم روضه خوانی و زیارت نامه خوانی، فرمان های حاکمان در مورد انتصاب افراد به سمت های مختلف در حرم رضوی؛ رسیدگی به وضع زائران مستمند و زائران خارجی؛ گزارش های رسیدگی به موقوفات آستان قدس؛ عکس های ضریح مطهر در زمان های مختلف و همچنین نسخه های خطی مرتبط با حضرت امام رضا علیه السلام می باشد که در معرض دید عموم گذاشته شده است.

 

 گفتنی است این نمایشگاه در روز پنج شنبه 21 مرداد ماه به سالن برق منطقه ای استان یزد، محل برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره منتقل می شود و60سند مذکور در طول برگزاری جشنواره فیلم کوتاه رضوی در قالب دو پکیج 30تایی در معرض دید عموم گذاشته می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: