کد خبر: 2912
تاریخ انتشار: شنبه, 20 شهریور 1389 - 10:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

جایزه «بانک خصوصی ایی.اف.جی ساندی تایمز» برای بهترین داستان کوتاه جهان

جایزه «بانک خصوصی ایی.اف.جی ساندی تایمز» برای بهترین داستان کوتاه جهان در نظر گرفته شده است و هدف از اهدای آن قدردانی از بهترین نویسنده داستان کوتاه است.

 به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، جایزه «بانک خصوصی ایی.اف.جی (گروه مالی اروپایی) ساندی تایمز» برای بهترین داستان کوتاه جهان در نظر گرفته شده است و هدف از اهدای آن قدردانی از بهترین نویسنده داستان کوتاه در انگلستان و ایرلند است.

جایزه مذکور در آوریل 2011 در جشنواره کتاب آکسفورد ساندی تایمز به عنوان، بزرگترین جایزه جهان برای بهترین داستان کوتاه دنیا، اهدا می شود و نویسنده برتر انتخاب و معرفی می گردد. نویسنده ای که برنده این جایزه شود 30 هزار پوند دریافت می کند و به 5 نویسنده ی برتر بعدی  هر کدام 500 پوند اهدا می شود.

داستان کوتاه ارسالی باید کاملا" اصل باشد، از 600 کلمه بیشتر نباشد، ترجیحا" منتشر نشده باشد و یا از تاریخ 1 ژانویه 2010 تنها یک بار انتشار یافته باشد. آخرین مهلت ارسال داستان ها جهت شرکت در مسابقه تا ساعت 13 ظهر 30 اکتبر2010  (8 آبان 1389) است.

هیأت داوران متشکل از  ملوین برگ (داستان نویس، نویسنده نمایش های تلویزیونی،گوینده رادیو و تلویزیون)، دایسی داگ (خبرنگار و نویسنده)، اویل سلف (نویسنده و خبرنگار)، اس بی یات (نویسنده)، اندریو هولگات (نویسنده) و متیو اوانس (رئیس بانک خصوصی ایی.اف.جی) می باشد.

گفتنی است برنده اولین جایزه «بانک خصوصی ایی.اف.جی» در سال 2010 به داستان کوتاه "Last season’s man" اثر «سی کی استید» از نیوزلند اهدا شد.

علاقه مندان در صورت داشتن هرگونه سؤال می توانند با آدرس پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مکاتبه نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: