کد خبر: 30617
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 30 شهریور 1396 - 14:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

انجمن کتابداری شاخه خوزستان میزبان سعید رضایی شریف آبادی شد

منبع : لیزنا
انجمن کتابداری شاخه خوزستان و گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان رضایی شریف آبادی، عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا و عضو هیات مدیره انجمن کتابداری ایران بودند.
انجمن کتابداری شاخه خوزستان میزبان سعید رضایی شریف آبادی شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام انجمن کتابداری شاخه خوزستان، روز سه شنبه، 28 شهریور ماه، این انجمن و گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان رضایی شریف آبادی، عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا و عضو هیات مدیره انجمن کتابداری ایران بودند.

این جلسه ساعت 15:30 در محل تالار دکتر پاک سرشت دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور اساتید گروه علم اطلاعات و دانش شناسی، اعضای هیات مدیره انجمن کتابداری شاخه خوزستان و جمعی از دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی برگزار شد. 

در ابتدای جلسه بیگدلی، مدیرگروه علم اطلاعات و دانش شناسی و رئیس انجمن کتابداری شاخه خوزستان ضمن خوشامد گویی به معرفی رضایی شریف آبادی پرداخت. 

در ادامه رضایی شریف آبادی اهداف، ساختار و تاریخچه انجمن کتابداری ایران از زمان قبل از انقلاب تا حال حاضر را بیان نمود و اضافه کرد که انجمن کتابداری ایران یکی از 360 انجمن علمی دارای مجوز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. ایشان نقش انجمن های علمی در حرکت علمی و توسعه کشور را پر رنگ توصیف نمود و بر اثرگذاری اساتید، دانشجویان و اعضا در پیشبرد اهداف علمی انجمن کتابداری تاکید کرد.

او سخنرانی با عنوان "کنگره سوم انجمن کتابداری ایران: میراث مکتوب و میراث دیجیتال" ایراد کرد.

وی همچنین اظهار داشت با توجه به اینکه دانشگاه شهید چمران اهواز تنها قطب علمی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در کشور است، انجمن شاخه خوزستان با استفاده از پتانسیل و توان بالای اساتید این گروه می تواند نقش فعالی نه تنها در سطح استانی بلکه در سطح ملی در کشور داشته باشد.

رضایی شریف آبادی از دانشجویان تمام مقاطع و کتابداران خواست که با عضویت در انجمن کتابداری شاخه خوزستان در توسعه فعالیت های آن مشارکت نمایند.

فرج پهلو و عصاره از اعضای هیات علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی سخنرانی کردند و ضمن تشکر از حضور رضایی شریف آبادی در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه بر تلاش بیشتر دانشجویان کتابداری در ارتباط با انجمن علمی کتابداری نیز تاکید کردند.

جلسه در ساعت 17 خاتمه یافت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: