کد خبر: 35374
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 تیر 1397 - 16:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

«آی بولتن» منتشر شد

منبع : لیزنا
شماره اول دوماهنامه «آی‌بولتن» (نشریه انگلیسی زبان كتاب،‌ كتابداری و اطلاع رسانی ایران) منتشر شد.
«آی بولتن» منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مسئول كمیته روابط بین الملل انجمن كتابداری و اطلاع رسانی ایران، ‌آی بولتن نام خبرنامه انگلیسی زبان انجمن كتابداری و اطلاع‌رسانی ایران و حاصل همكاری مشترك كمیته روابط بین‌الملل انجمن كتابداری و اطلاع‌رسانی ایران و اداره‌كل ارتباطات بین‌الملل سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران است كه به صورت دو ماهنامه منتشر می‌شود. هیئت تحریره آی بولتن افراد علاقه‌مند و داوطلبی هستند كه در گردآوری،‌ ترجمه و ویراستاری مطالب همكاری می كنند. و اسامی آنها در این نشانی قابل دسترس است.

پازوكی در پاسخ به این سوال كه هدف و مأموریت اصلی آی بولتن چیست پاسخ داد:‌ هدف از این نشریه اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی در ایران، به زبان انگلیسی به جهانیان است. آی بولتن پس از انتشار آزمایشی یك شماره (شماره صفر) با تشكیل تیم هیئت تحریریه،‌ مترجمان و ویراستاران به طور رسمی در 26 ژوئن 2018 (5تیر 1397) منتشر شد. 

آی بولتن همچنین به صورت الكترونیكی به این نشانی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در نسخه الكترونیكی آن علاوه‌بر متن كامل خبرها مطالب بیشتر به‌صورت چندرسانه‌ای (multimedia) به مطالب افزوده می‌شود.

علاقه‌مندان به اشتراك و دریافت مستمر آی بولتن همچنین درج آگهی با این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدمكاتبه نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: