کد خبر: 38053
تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 دی 1397 - 08:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان خبرنامه الکترونیکی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس

منبع : روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری - شاخه فارس
کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری شاخه فارس برای شماره سوم خبرنامه الکترونیکی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس فراخوان داد.
فراخوان خبرنامه الکترونیکی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژادخالصی مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: شماره سوم از دوره دوم خبرنامه الکترونیکی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس به موضوع ادبیات کودک و نوجوان اختصاص دارد، لذا از تمامی علاقمندان، پژوهشگران، نویسندگان و دانشجویان عزیز خواهشمند است مطالب ارزشمند خود را در قالب: مقاله علمی، گزارش، تجربه و خاطره، معرفی کتاب و پایگاه اطلاعاتی، تازه ها، گفتگو و مصاحبه با صاحب نظران و دانشجویان؛ حداکثر تا پایان دی ماه 1397 به نشانی پست الکترونیکیاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدارسال نمایند تا پس از بررسی و در صورت پذیرش در این شماره نشریه منتشر شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: