کد خبر: 40742
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 دی 1398 - 08:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

انتشار شماره سوم از دوره سوم خبرنامه الکترونیکی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی فارس

منبع : لیزنا
شماره سوم از دوره سوم خبرنامه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس به صورت الکترونیکی با موضوع مدیریت داده های پژوهشی منتشر شد.
انتشار شماره سوم از دوره سوم خبرنامه الکترونیکی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی فارس

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژاد عضو هیات مدیره و مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: با همت و تلاش کمیته انتشارات انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس و همچنین دبیران بخش­های مختلف خبرنامه، شماره سوم از دوره سوم خبرنامه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس به صورت الکترونیکی منتشر شد. علاقمندان می­توانند برای مطالعه این شماره خبرنامه که به موضوع مدیریت داده های پژوهشی پرداخته به نشانی ilisafars.ir/nameh مراجعه نمایند.

این خبرنامه شامل بخش های سخن سردبیر، یادداشت های علمی،‌گفتگو، تجربه (خاطره)، تازه ها،‌ معرفی کتاب و پایگاه های اطلاعاتی است و با پشتکار و جدیت تمامی دست اندرکاران نشریه منتشر شده است.

لازم به ذکر است شماره آتی خبرنامه به موضوع اخلاق پژوهش خواهد پرداخت؛ لذا از تمامی علاقمندان،‌ پژوهشگران، نویسندگان و دانشجویان دعوت می شود مطالب ارزشمند خود را حداکثر تا 25 بهمن ماه 1398 به نشانی پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند تا در صورت پذیرش،‌ به نام خود آن ها در شماره بعدی نشریه منتشر  شود. 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: