کد خبر: 39819
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 خرداد 1398 - 20:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

سازمان کتابخانه‌های آستان قدس و انجمن کتابداری شاخه خراسان تفاهم‌نامه امضا می‌کنند

سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران - شاخه خراسان در نشستی، مقدمات امضای تفاهم‌نامۀ همکاری مشترک را بررسی کردند.
سازمان کتابخانه‌های آستان قدس و انجمن کتابداری شاخه خراسان تفاهم‌نامه امضا می‌کنند

 به گزارش لیزنا، اعضای انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران - شاخه خراسان در دیدار با رئیس و مدیران ارشد سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، زمینه‌های امضای تفاهم‌نامۀ همکاری مشترک را بررسی کردند.

سیدجلال حسینی در این جلسه، با تشریح فعالیت‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی سازمان کتابخانه‌های آستان قدس از همکاری انجمن کتابداری خراسان به عنوان بازوهای علمی و فکریِ سازمان استقبال کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سیدجلال حسینی همچنین از اقدامات این سازمان در جهت گسترش تعاملات علمی فرهنگی با کتابخانه‌های بزرگ ملی و بین‌المللی سخن گفت.

آموزش دوجانبه، کمک‌های فنی و علمی، همکاری در پروژه‌های پژوهشی، انتقال دانش از انجمن کتابداری به سازمان و انتقال تجربه از سازمان به انجمن کتابداری، همکاری در حوزۀ کتابداری، همکاری مشترک در زمینۀ اندیشگاه رضوی و اتاق‌های اندیشه‌ورز سازمان کتابخانه‌ها و همکاری با امور خادمیاران کتاب در حوزۀ تأمین برنامه و پشتیبانی فکری، فرهنگی و علمیِ این کانون از مواردی بود که در خصوص مفاد تفاهم‌نامه بررسی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: