کد خبر: 40236
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 مهر 1398 - 15:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

بخش کودک کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی افتتاح می شود

منبع : لیزنا
 بخش کودک و نوجوان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران حوزه کودک و نوجوان و متخصصان علم اطلاعات افتتاح می‌شود.
 بخش کودک کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی افتتاح می شود

به گزارش لیزنا، بخش کودک و نوجوان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی با بیش از 2800 نسخه کتاب به زبان فارسی، مجموعه‌ای از منابع غیرکتابی شامل لوح فشرده و بازی‌های آموزشی، به‌منظور استفاده کودکان و نوجوانان و نیز پژوهشگران حوزه کودک و نوجوان، در روز دوشنبه 8 مهرماه با حضور اساتید و صاحبنظران مورد بهره‌برداری قرار خواهدگرفت.

این بخش با هدف ارائه خدمات به فرزندان اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان گرامی دانشگاه، و نیز پژوهشگران کودک و نوجوان ایجاد شده است. برنامه‌‌های جانبی متنوعی از جمله شعر و قصه‌خوانی، داستان‌نویسی، نقاشی، بازی‌های گروهی و... در این بخش اجرا خواهد شد.

اطلاعات کتابشناختی تمامی منابع یاد شده در سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه به نشانی اینترنتی  http://d-lib.atu.ac.ir دسترس‌پذیر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: