کد خبر: 40320
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 مهر 1398 - 09:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

روند داوری ششمین جشنواره برترین‌های علم اطلاعات و دانش شناسی اعلام شد

منبع : لیزنا
روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) درباره نحوه داوری آثار دریافتی برای جشنواره برترین‌های حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی اطلاعیه ای صادر کرد.
روند داوری ششمین جشنواره برترین‌های علم اطلاعات و دانش شناسی اعلام شد

 به گزارش لیزنا، روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) اعلام کرد: پیرو درخواست و پیگیری تعدادی از شرکت کنندگان در ششمین جشنواره ملی برترین های علم اطلاعات و دانش شناسی کشور این روابط عمومی اطلاعیه‌ای در این باره صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: تمامی آثار دریافتی برای جشنواره برترین‌های حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی یک مرحله مورد بررسی قرار گرفته است و آثار پذیرفته شده برای مرحله دوم داوری غربال شده‌اند.

داوری مرحله دوم آثار در بازه زمانی 1 تا 7 آبان ماه برگزار خواهد شد و آثار نهایی برای ورود به مرحله سوم و پایانی انتخاب برترین‌ها انتخاب خواهند شد.

همچنین داوری نهایی با حضور تعدادی از استادان دانشگاه ‌های مطرح کشور و به صورت حضوری و شورایی صورت خواهد گرفت و آثار برگزیده در هر حوزه مشخص خواهند شد.

تمامی آثار ارسالی اعتبار سنجی شده اند و مواردی که نیاز به ارائه مستندات کافی و جامع باشد تعیین شده‌اند و در صورت نیاز و صلاحدید شورای علمی جشنواره از شرکت کنندگان درخواست خواهد شد تا مستندات کامل را به دبیرخانه جشنواره ارسال دارند.

نتایج نهایی جشنواره یک هفته قبل از برگزاری جشنواره نهایی خواهد شد و تا زمان برگزاری اختتامیه جشنواره منتشر نخواهد شد. ششمین جشنواره برترین‌های علم اطلاعات و دانش شناسی ایران در تاریخ 23 آذز ماه 1398 به میزبانی دانشگاه الزهرا برگزار خواهد شد.

 
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: