کد خبر: 40626
تاریخ انتشار: شنبه, 30 آذر 1398 - 13:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

اختتامیه ششمین جشنواره برترین های ادکا به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد

منبع : ادکا
ششمین جشنواره برترین‌های حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی ایران به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
اختتامیه ششمین جشنواره برترین های ادکا به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد

به گزارش لیزنا،  سه شنبه 26 آذر ماه 1398 اختتامیه ششمین جشنواره برترین های علم اطلاعات و دانش شناسی ایران به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در آغاز مراسم سید کاظم حافظیان رضوی استاد پیشکسوت حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی به ایراد سخنرانی در مورد اهمیت توجه به دانشجویان و جوانان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و بیان تجربیات خود به عنوان یک حرفه مند پرداخت. در ادامه دکتر امیررضا اصنافی مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی ضمن عرض خیر مقدم برای حضور پژوهشگران و دانشجویان در دانشگاه شهید بهشتی در مورد اهمیت شناخت چهره‌های شاخص رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در جشنواره ادکا به سخنرانی پرداخت.

در بخش بعدی برنامه مهدی رحمانی دبیر سابق ادکا و دبیر جشنواره ششم ضمن عرض تبریک به برگزیده‌ها بیان کرد : به دبیرخانه ششمین جشنواره برترین‌های علم اطلاعات و دانش شناسی ایران تعداد 144 اثر در هشت بخش اصلی جشنواره ارسال شده بود که از میان آن‌ها تعداد 30 اثر به عنوان کاندیدای نهایی معرفی شدند و از میان کاندیداها تعداد 15 اثر در اختتامیه جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. رحمانی در مورد شرایط داوری نیز بیان کرد که بعد از دریافت آثار پایش اولیه‌ای صورت گرفت و آثاری که شرایط لازم برای ورود به مرحله داوری را داشتند انتخاب شدند. در مرحله بعد آثار جهت بررسی برای تعدادی از اساتید حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی و فعالان حوزه‌های دانشجویی ارسال شد و هر اثر توسط سه داور مورد داوری قرار گرفت. بعد از داوری توسط اساتید براساس امتیاز 5 اثر برگزیده در هر حوزه مشخص شدند. سپس آثار برتر هر حوزه در اختیار سه تن از فرهیختگان و اساتید نام آشنای حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی قرار گرفت و براساس نظرات داوران و استادان آثار برگزیده مشخص شدند.

وی در ادامه از همکاری استادان، دکتر رحمت الله فتاحی، دکتر سعید رضایی شریف آبادی، دکتر مرتضی کوکبی، دکتر محسن حاجی زین العابدینی، دکتر عصمت مومنی، دکتر امیررضا اصنافی، دکتر میترا سمیعی، دکتر محمد زره ساز، مهندس محمد هادی عسکری، دکتر مریم پاکدامن و تمامی داوران جوانی که در مرحله اولیه داوری جشنواره همراه ادکا بودند تقدیر کرد.

 اسامی برگزیده‌ها در بخش‌های مختلف به شرح زیر است:

دانشجوی برگزیده

در بخش دانشجوی برگزیده کلیه رزومه های دریافتی براساس آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری مورد ارزیابی قرار گرفتند. دانشجوی برگزیده شخصی است که بتواند حداقل 60 امتیاز در بخش های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی کسب کند. لازم به ذکر است که دانشجوی برگزیده باید در هر سه بخش آموزشی، پژوهشی و فرهنگی باید بتواند حداقل امتیازهای لازم را کسب کند.

مقطع کارشناسی

دانشجوی برگزیده مقطع کارشناسی: در مقطع کارشناسی هیچکدام از دانشجویان نتوانستند امتیازهای لازم را کسب کنند.

دانشجوی شایسته تقدیر مقطع کارشناسی: مهراب نجعی نژاد از دانشگاه خوارزمی

دانشجوی شایسته تشویق مقطع کارشناسی: زهرا نحوی از دانشگاه قم

مقطع کارشناسی ارشد

دانشجوی برتر مقطع کارشناسی ارشد: زهره مقیسه از دانشگاه شهید بهشتی

دانشجوی شایسته تقدیر مقطع کارشناسی ارشد: لیلی بنی هاشم از دانشگاه تهران

مقطع دکتری

دانشجوی برتر مقطع دکتری: میثم داستانی از دانشگاه پیام نور مشهد

دانشجوی شایسته تقدیر مقطع دکتری: زهرا بتولی از دانشگاه تهران

پایان نامه برگزیده

مقطع کارشناسی ارشد

پایان نامه برگزیده مقطع کارشناسی ارشد: مطالعه به‌کارگیری الگوی پرس‌اُاُ در سازمان‌دهی پیایندهای فارسی‌زبان نوشته نگین شکرزاده هشترودی از دانشگاه شهید بهشتی

پایان نامه شایسته تقدیر مقطع کارشناسی ارشد: مقایسه عملکرد بازیابی اطلاعات موتورهای جستجوی معنایی و غیر معنایی نوشته ندا عباسی از دانشگاه اصفهان

مقطع دکتری

پایان نامه برگزیده مقطع دکتری: مقایسه عملکرد استنادی کشور ایران با کشورهای همتراز و معیار و بررسی تاثیر عوامل موثر بر پدیده متیو اثر زهره چراغی از دانشگاه شهید چمران اهواز

پایان نامه برگزیده 2 مقطع دکتری: طراحی و تبیین مدل اثربخشی بازاریابی محتوایی در صنعت نشر ایران اثر زهرا ناصری از دانشگاه تهران

کتاب برگزیده

کتاب برگزیده: کتاب طبقه‌بندی علوم در ایران و اسلام از ایران باستان تا عصر حاضر اثر فرزانه قنادی نژاد از دانشگاه شهید چمران اهواز

سایت، وبلاگ و اپلیکیشن برگزیده

سایت، وبلاگ و اپلیکیشن برگزیده: در این بخش هیچکدام از وب سایت ها و اپلیکیشن ها موفق به کسب امتیاز لازم برای انتخاب به عنوان برگزیده نشدند.

سایت، وبلاگ و اپلیکیشن شایسته تقدیر:  اپلیکیشن قاصدک

انجمن علمی دانشجویی برگزیده

انجمن علمی دانشجویی برگزیده: انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی

انجمن علمی دانشجویی شایسته تقدیر: انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا

انجمن علمی دانشجویی شایسته تشویق: انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه قم

نشریه علمی دانشجویی برگزیده

نشریه علمی دانشجویی برگزیده: نشریه علمی دانشجویی پیک دانش دانشگاه الزهرا

نشریه علمی دانشجویی شایسته تقدیر: نشریه علمی دانشجویی دریچه اطلاعات دانشگاه قم

فعالیت برگزیده

فعالیت برگزیده: بیستمین همایش ملی انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: