کد خبر: 38368
تاریخ انتشار: شنبه, 29 دی 1397 - 13:21

داخلی

»

باشگاه اطلاعات سبز

اِنسولیب برای ارائه مقاله در ایفلا 2019  آتن – یونان فراخوان داد

منبع : لیزنا
 محبوبه قربانی
اِنسولیب برای ارائه مقاله در ایفلا 2019  آتن – یونان فراخوان داد

لیزنا؛ باشگاه اطلاعات سبز: گروه علاقمندی­های ویژه محیط زیست، پایداری و کتابخانه ­های ایفلا(اِنسولیب) برای ارائه مقاله در کنگره سالانه ایفلا 2019  آتن یونان فراخوان داد.

به گزارش لیزنا، گروه اِنسولیب در این فراخوان برای نشستی با موضوع «از هم اکنون تغییر کنیم: کتابخانه­ها محرک پایداری»  از حرفه ­مندان و دانشجویان کتابداری و اطلاع ­رسانی برای ارائه چکیده مقالات خود دعوت کرده است.

محورهای این نشست عبارتند از:

1)      پایداری زیست محیطی، اجتماعی یا اقتصادی

2)      ارائه امکانات لازم توسط کتابخانه ها به  کاربران و شهروندان  برای خلق پروژه های پایدار (مشارکت با کاربران یا شهروندان)

3)      پروژه­ها و برنامه­ های کتابخانه­ای و کتابداری یا برنامه­های آموزشی پایدار

 

همچنین گروه اِنسولیب اعلام کرده است، برای ایجاد جذابیت و هیجان بیشتر در این نشست ارائه مقالات در دو قالب امکان پذیر است: ارائه  مقالات در یک سخنرانی به مدت 15 دقیقه، یا ارائه با  فرمت «پِچ کوچا»: PechaKucha format   (نمایش 20 اسلاید در 20 ثانیه ، مجموعا به مدت 6 دقیقه و 40 ثانیه). کمیته برنامه ریزی مشتاق دریافت چکیده های مقالات از همه انواع کتابخانه­ها و دانشکده های کتابداری است.

مهلت ارسال چکیده ها حداکثر تا 15 فوریه 2019 (26 بهمن 1397) تعیین شده است و چکیده های منتخب تا 30 مارس 2019 (10 فروردین 1398) اعلام خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به اینجا رجوع نمایید. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: