کد خبر: 42205
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 06 شهریور 1399 - 15:39

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

با مشارکت محافل ادبی استان های شمالغرب کشور برگزار می شود؛

نخستین سوگواره شعر عاشورایی در فضای مجازی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل
همزمان با دهه اول ماه محرم، نخستین سوگواره شعر عاشورایی درفضای مجازی با مشارکت استان های شمالغربی کشور برگزار می شود.
نخستین سوگواره شعر عاشورایی در فضای مجازی

به گزارش لیزنا، پروانه رضا قلیزاده مدیرکل کتابخانه های استان اردبیل با اعلام این خبر اظهار داشت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور با برگزاری مراسم « ده شب ده محفل» به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم ، نخستین سوگواره شعر عاشورایی را در بستر فضای مجازی با شعر خوانی شاعران و نویسندگان برگزار می کند.

مدیرکل کتابخانه های استان اردبیل با بیان اینکه این برنامه به همت محافل ادبی استان های اردبیل و  آذربایجان های شرقی و غربی در روز پنج شنبه ششم شهریور ماه برگزار خواهد شد افزود: در این برنامه از استان اردبیل، مهدی میرزا رسوا زاده، دبیرمحفل ادبی شمس عطار اردبیل؛ محمد سیمزاری، شاعر، پژوهشگرو نمایش نامه نویس؛ وفا منافی از شاعران عاشورایی استان شرکت خواهند داشت.

وی تصریح کرد:  برنامه سوگواره شعر در بستر فضای مجازی به ادرس اینترنتی http://skyroom.online/ch/tehranpl.ir/mahafel  از ساعت 18 لغایت 20 روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.

رضاقلیزاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، برنامه های فرهنگی و کتابخوانی کتابخانه های عمومی در بستر فضای مجازی اجرا می شود گفت: علاقه مندان جهت مشاهده این برنامه می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی ذکر شده، به عنوان میهمان در برنامه شرکت کنند.