کد خبر: 42616
تاریخ انتشار: جمعه, 23 آبان 1399 - 10:07

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

همزمان با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار؛

اجرای طرح عضویت رایگان غیرحضوری در کتابخانه‌های عمومی اردبیل

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، طرح عضویت رایگان غیر حضوری در کتابخانه های عمومی استان اردبیل اجرا می‌شود.
اجرای طرح عضویت رایگان غیرحضوری در کتابخانه‌های عمومی اردبیل

به گزارش لیزنا،  پروانه رضا قلیزاده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با تبریک فرا رسیدن بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به اهالی فرهنگ دوست استان اظهار داشت: بزرگداشت عالم و فیلسوف بزرگ جهان اسلام، علامه سید محمد حسین طباطبایی، خالق اثر ارزشمند و شاخصی چون « تفسیر المیزان» بنام روز بزگداشت کتاب در تقویم جمهوری اسلامی اسلامی ایران نامگذاری شده است و امسال نیز همزمان با بیست و هشتمین  دوره هفته کتاب ( 24 لغایت 30 آبان ماه) برنامه  های این هفته با هدف بزرگداشت؛ کتاب، کتابخوانی و تکریم کتابداران  برگزار می شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: کتابخانه های عمومی شرایط نسبتا مناسبی از جهت ضدعفونی و رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم شده و همچنین اجرای طرح قرنطینه کتاب های برگشت شده از امانت به مدت 7 روز ، ضریب امنیت بالای استفاده از منابع کتابخانه های عمومی را برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی فراهم آورده است که علاقه مندان با دریافت کتابهای مورد علاقه از کتابخانه های عمومی، همنشین مناسبی را برای ایام قرنطینه انتخاب نمایند.

 رضاقلیزاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به حهت پیشگیری از شيوع ويروس كوويد 19، عضويت رايگان در روز 24 آبان به صورت غيرحضوري خواهد بود، افزود:  افرادي كه قصد استفاده از عضويت رايگان را دارند، مي‌توانند  با مراجعه به سامانه يكپارچه مديريت كتابخانه‌هاي عمومي به آدرس http://www.samanpl.ir ، در روز شنبه مورخ 24/08/1399، فرم درخواست ثبت‌نام را تكميل نمايند.       

 وی گفت: همچنين به منظور تكريم اعضاي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي و به دليلي تعطيلي‌هاي پيش آمده، عضويت تماي اعضاي كتابخانه‌هاي عمومي كشور به مدت يك‌سال از تاريخ 24/08/1399 به صورت رايگان، تمديد شود.    

رضاقلیزاده تصریح کرد: عضويت رايگان بيست و هشتمين دوره هفته كتاب، به مدت يك روز و از طريق سامانه مي‌باشد و تمديد نخواهد شد.