کد خبر: 43915
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 خرداد 1400 - 09:21

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

بازدید رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از کتابخانه مرکزی یزد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و عضو هیأت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی، در جریان بازدید از کتابخانه مرکزی یزد، حال و هوای این کتابخانه را برای اعضا و مراجعان مطلوب و ثمربخش توصیف کرد.
بازدید رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از کتابخانه مرکزی یزد

به گزارش لیزنا، اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در جریان سفر یک‌روزه خود به استان یزد، عصر چهارشنبه 26 خرداد از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی یزد دیدن کرد.

وی در حاشیه این بازدید با قدردانی از دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی، معاونان و همکاران وی در این نهاد به دلیل پیگیری ویژه و اختصاص بودجه لازم برای تکمیل کتابخانه مرکزی یزد، گفت: مسلماً حال و هوای این مجموعه می‌تواند برای همه کسانی که مراجعه می‌کنند، مطلوب و ثمربخش باشد.

بروجردی تصریح کرد: در حالی‌که خیلی از بچه‌های خوب و مستعد کشور، حتی امکان دسترسی به کتاب را در برخی مناطق ندارند، مردم یزد از نعمت این‌چنین کتابخانه‌ای برخوردارند که باید ضمن قدردانی از این نعمت عظیم، حداکثر استفاده را از این کتابخانه مفید و کارگشا ببرند و  در آینده نیز قدردان عزیزانی باشند که تلاش کرده‌اند دریچه‌های معرفت را بر روی مردم باز کنند.

عضو هیأت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بیان داشت: امیدواریم با توسعه کتابخانه‌ها و ارتقای سطح کیفی خدمات آنها، روزی شاهد آن باشیم که تک‌تک خانه‌های ایرانی نه از نظر فیزیکی بلکه از نظر دانشی که به سبب پرباری کتابخانه‌ها به خانواده‌ها منتقل می‌شود، به یک کتابخانه تبدیل شوند.

وی همچنین در پایان این بازدید، یادداشتی در دفتر یادبود کتابخانه مرکزی یزد به یادگار نگاشت.