کد خبر: 45053
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 دی 1400 - 08:46

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

وبینار «نقش تغذیه و سبک زندگی سالم در پیشگیری از دیابت نوع ۲» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
وبینار «نقش تغذیه و سبک زندگی سالم در پیشگیری از دیابت نوع ۲» ویژه کاربران و کتابداران کتابخانه های عمومی کشور ۲۵ دی ماه برگزار می شود.
وبینار «نقش تغذیه و سبک زندگی سالم در پیشگیری از دیابت نوع ۲» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، وبینار «نقش تغذیه و سبک زندگی سالم در پیشگیری از دیابت نوع ۲» ویژه کاربران و کتابداران کتابخانه های عمومی به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده پیراپزشکی با همکاری مرکز تحقیقات دیابت پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران برگزار می شود.

حسین رضایی زاده، متخصص طب ایرانی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران و نازلی نمازی، متخصص تغذیه و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مدرس در این وبینار حضور خواهند داشت.

 وبینار «نقش تغذیه و سبک زندگی سالم در پیشگیری از دیابت نوع ۲» ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۵ دی  ۱۴۰۰ برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی Skyroom.online/ch/researchpl/webinar در این برنامه شرکت کنند.

همچنین این برنامه بصورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور  www.iranpl.ir، صفحه مجازی نهاد در اینستاگرام @iranlibraries و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.