کد خبر: 46687
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 آذر 1401 - 14:02

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

بازگشایی کتابخانه عمومی شهدای گمنام بندر چارک

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی شهدای گمنام بندر چارک با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بندرلنگه بازگشایی شد.
بازگشایی کتابخانه عمومی شهدای گمنام بندر چارک

به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی شهدای گمنام بندر چارک با حضور امینه دریانورد، مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان؛ حسین رحیمی، بخشدار شیبکوه؛ سعید شادمانی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی بندرلنگه؛ حجت الاسلام والمسلمین جعفر رستاخیز، امام جمعه بخش شیبکوه؛ شیخ یعقوب خلیلی، امام جمعه اهل سنت بندر چارک؛ رضا اوژند، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه؛ عارف محمدی مقدم، شهردار چارک؛ محمد صیاد بحر، رئیس شورای شهر چارک و جمعی از اهالی شهر چارک بازگشایی شد.

امینه دریانورد، مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان در ابتدای مراسم بازگشایی این کتابخانه بیان داشت: آغاز به کار دوباره کتابخانه شهدای گمنام چارک بعد از گذشت ۳ سال و با جذب نیرو برای این کتابخانه، همزمان با سی امین دوره هفته کتاب انجام شد.

دریانورد افزود: استفاده از همه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در استان و ایجاد دسترسی آسان همه اقشار جامعه به کتاب و فضای مطالعه از اولویت های اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان است که این مهم با تلاش و پیگیری مسئولین در شهرها و روستاهای استان رقم خواهد خورد.

گفتنی است کتابخانه شهدای گمنام چارک در سال ۱۳۷۳ به مساحت ۶۱۹ متر مربع تاسیس اما در سال ۱۳۹۸ به دلیل نبود نیروی کتابدار تعطیل شده بود که با جذب نیرو انسانی مورد نیاز در هفته کتاب بازگشایی شد تا مردم منطقه از خدمات کتابخانه ای بهره مند شوند.