کد خبر: 47127
تاریخ انتشار: شنبه, 19 فروردين 1402 - 13:58

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری وبینار «نقش کتابخانه‌های عمومی در حمایت از کارآفرینان فرهنگی و شرکت‌های نوظهور دانش‌بنیان »

منبع : لیزنا
در راستای برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک»، چهارمین پیش‌نشست با عنوان «نقش کتابخانه‌های عمومی در حمایت از کارآفرینان فرهنگی و شرکت‌های نوظهور دانش‌بنیان (صنایع خلاق و نرم)» برگزار می‌شود.
برگزاری وبینار «نقش کتابخانه‌های عمومی در حمایت از کارآفرینان فرهنگی و شرکت‌های نوظهور دانش‌بنیان »

به گزارش لیزنا، در این نشست امیدعلی مقیمی، دانشجوی دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی، مدیر کتابخانه آستان حضرت عبدالعظیم، تسهیل‌گر فبک و مربی مهارت‌های زندگی برای کودکان و دکتر اعظم صنعت‌جو، دبیر علمی همایش و عضو هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد سخنرانی خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند روز یکشنبه، 20 فروردین ماه 1402 ساعت 10 از طریق آدرس https://www.skyroom.online/ch/reserchpl/sb  در این برنامه شرکت کنند.

با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران، دومین همایش کتابخانه‌های عمومی با هدف شناسایی راهکارها، ایده‌ها، تجربه‌ها، ضعف‌ها، چالش‌ها و چشم‌اندازها برای استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی به‌منظور مشارکت فعال در فضای کسب‌وکار کشور و فراهم‌آوردن بستری برای توجه به نقش و جایگاه کتابخانه‌های عمومی در رونق‌بخشیِ اقتصادی با حمایت از اقدامات کارآفرینانه و کسب‌وکارهای کوچک، در تاریخ 25 و 26 مهر ١۴٠۲ برگزار خواهد شد.

رییس همایش مهدی رمضانی، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ دبیر اجرایی، حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و دبیر علمی نیز دکتر اعظم صنعت‌جو،دانشیار علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد هستند.