کد خبر: 47679
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 شهریور 1402 - 12:04

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری پیش‌نشست «تحقیقات کسب‌وکار و حمایت از کارآفرینی و کسب‌وکار»

منبع : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
پیش‌نشست «تحقیقات کسب و کار و حمایت از کارآفرینی و کسب و کار» به عنوان دوازدهمین پیش نشست «همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک» به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی در مشهد برگزار می شود.
برگزاری پیش‌نشست «تحقیقات کسب‌وکار و حمایت از کارآفرینی و کسب‌وکار»

به گزارش لیزنا، در راستای برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» نشست «تحقیقات کسب‌وکار و حمایت از کارآفرینی و کسب‌وکار: رویکرد و درسهایی از کتابخانه بریتانیا» به عنوان دوازدهمین پیش‌نشست با حضور سیما رامپرساد، مدیر بخش خدمات مرکز تجاری و مالکیت معنوی کتابخانه بریتانیا و رئیس انجمن بین‌المللی کتابخانه‌های تخصصی و اعظم صنعت‌جو، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و دبیر علمی همایش روز چهارشنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود.

این پیش‌نشست به منظور تبادل تجارب و رویکردهای کتابخانه بریتانیا درحوزه کسب‌وکارهای کوچک و نقش کتابخانه در آن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب گزینه میهمان از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/researchpl/razavi در این نشست شرکت کنند. همچنین این نشست به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی iranpl.ir و صفحه آپارات نهاد aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.

گفتنی است، همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» با هدف شناسایی راهکارها، ایده‌ها، تجربه‌ها، ضعف‌ها، چالش‌ها و چشم‌اندازها برای استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی به‌منظور مشارکت فعال در فضای کسب‌ وکار کشور و فراهم‌آوردن بستری برای توجه به نقش و جایگاه کتابخانه‌های عمومی در رونق‌بخشیِ اقتصادی با حمایت از اقدامات کارآفرینانه و کسب‌ وکارهای کوچک، با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران و انجمن جامعه‌شناسی ایران در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر مشهد برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای این همایش به نشانی conf2.ipla.ir مراجعه کنند.