کد خبر: 47149
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 فروردين 1402 - 09:47

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

نشست نقد و بررسی کتاب «ادیان در خدمت انسان» برگزار می‌شود

منبع : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
بیست و ششمین نقد کتاب پایگاه ماهانه ی بزرگسال کتابخانه مرکزی پارک شهر با محوریت نقد و بررسی کتاب «ادیان در خدمت انسان» برگزار می شود.
نشست نقد و بررسی کتاب «ادیان در خدمت انسان» برگزار می‌شود

به  گزارش لیزنا، بیست و ششمین جلسه پایگاه نقد کتابخانه مرکزی پارک شهر با همکاری شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۱۲.با محوریت نقد و بررسی کتاب «ادیان در خدمت انسان» نوشته امام موسی صدر با حضور دکتر محسن اسماعیلی، استاد دانشگاه و نماینده خبرگان رهبری در سالن جلسات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار و به‌صورت زنده از طریق فضای مجازی نیز پخش خواهد شد

کتاب «ادیان در خدمت انسان» دومین جلد از مجموعه کتاب های در قلمرو اندیشه امام موسی صدر است که مشتمل بر ۲۹ مقاله، سخنرانی و گفت وگو از امام موسی صدر دربارۀ دین، انسان، اسلام، تربیت، عبادت، تشیع، آزادی و ... است.

 علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست به‌صورت حضوری می توانند دوشنبه ۲۸ فروردین ماه، ساعت ۱۷:۳۰ به کتابخانه مرکزی پارک شهر مراجعه کنند و یا به‌صورت آنلاین از صفحات مجازی کتابخانه مرکزی پارک شهر به نشانی https://www.aparat.com/parkeshahrlib اسکای رومhttps://www.skyroom.online/ch/tehranplir/parkeshahr  در این نشست حضور بهم رسانند.