کد خبر: 48459
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 16 اسفند 1402 - 10:00

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

ویژه‌برنامه‌های بیستمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی تشریح شد

منبع : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
همزمان با ۱۷ اسفند ماه، بیستمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساختمان ستاد مرکزی نهاد افتتاح و از برگزیدگان دومین جشنواره کتاب خوان و رسانه تقدیر می شود.
ویژه‌برنامه‌های بیستمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی  تشریح شد

به گزارش لیزنا، ویژه‌برنامه بیستمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز پنج شنبه ۱۷ اسفندماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

در این ویژه‌برنامه ساختمان ستاد مرکزی نهاد توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین در این مراسم برگزیدگان «دومین جشنواره کتاب‌خوان و رسانه» و نیز «همکاران ستاد استان‌ها» معرفی و تقدیر خواهند شد.

گفتنی است، افتتاح اولین کتابخانه عمومی تمام‌الکترونیک در تهران، اجرای طرح «کتابخانه گردی» در ۴۶۰ کتابخانه عمومی کشور در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفندماه به همراه برگزاری برنامه‌های فرهنگی با مشارکت اعضا؛ اجرای طرح «کاشت نهال» در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در رزوهای ۱۴ و ۱۵ اسفندماه با حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی و همچنین اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفندماه از دیگر ویژه‌برنامه‌های بیستمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.