کد خبر: 26371
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 آذر 1395 - 15:05

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشارات علمی و فرهنگی منتشر کرد

کتاب «کمیک‌ها ، مانگاها و رمان‌های مصور»

منبع : لیزنا
کتاب «کمیک‌ها، مانگاها و رمان‌های مصور» که به تازگی از سوی انتشارات علمی و فرهنگی چاپ و منتشر شده است، روز دوشنبه 29 آذر با حضور مترجم، متخصصان صاحب نظر و اصحاب اندیشه رونمایی می‌شود.
کتاب «کمیک‌ها ، مانگاها و رمان‌های مصور»

به گزارش لیزنا، بر  اساس اعلام روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، این کتاب را رابرت اس . پترسن نوشته و مهرداد گروسی به فارسی برگردانده است . «کمیک‌ها، مانگاها، و رمان‌های مصور» تاریخ روایت‌های تصویری و روند پیشرفت و پیچیده‌تر شدن و تبدیل آن‌ها به کمیک‌ها و مانگاها و رمان‌های تصویری امروزی را تشریح کرده است و به طریق دانشنامه‌ای حجم زیادی از اطلاعات در این خصوص را در اختیار خواننده می‌گذارد.

 در مجموع نویسنده به دنبال آن است تا نشان دهد تاریخ بهم پیوستۀ وسیع و عمیقی از هنر روایی در دنیای باستان وجود داشته است که تا دوران مدرن نیز ادامه یافته و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

کتاب هم چنین بر این باور است که قطعا کمیک‌ها به صورت یک‌جا و تمام و کمال و در نتیجه یک ابتکار یا پیشرفت تکنولوژیک منفرد به دست نیامده‌اند، بلکه حاصل تغییراتی کند و گسترده در ادبیات بصری هستند که طی قرن‌ها و در بین صدها هنرمند در نقاط مختلف دنیا اتفاق افتاده‌اند.

در مراسم رونمایی از این کتاب، مهرداد گروسی، مترجم کتاب و سید مسعود صفوی، تهیه‌کننده و متخصص انیمیشن برای حاضران سخنرانی می‌کنند.

شایان ذکر است انتشارات علمی و فرهنگی در برنامۀ «عصر فرهنگ» که عصر هر دوشنبه برگزار می‌شود ،با حضور اهالی فرهنگ و اندیشه به رونمایی از جدید‌ترین آثار خود می‌پردازد.

 دوشنبه‌های فرهنگی در فروشگاه شماره 2 این ناشر واقع در خیابان کریم‍خان ، بین قائم مقام فراهانی و خردمند برگزار می‌شود و حضور برای عموم علاقمندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: