کد خبر: 26521
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 دی 1395 - 17:42

داخلی

»

اخبار کتاب

10 دی برگزار می شود

اختتامیه «دومین سالانه هنر طراحی کتاب ایران»

منبع : لیزنا
آیین اختتامیه «نشان شیرازه؛دومین سالانه هنر طراحی کتاب ایران» جمعه(10 دی ماه) در خانه هنرمندان برگزار می شود.
اختتامیه «دومین سالانه هنر طراحی کتاب ایران»

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، «دومین سالانه هنر طراحی کتاب ایران» با هدف تأکید بر اهمیت طراحی یکپارچه و متفکرانه «پیکره کتاب» به عنوان موضوعی مهم در طراحی گرافیک و صنعت نشر و تشویق هنرمندان، ناشران و دست اندرکاران صنعت نشر به ارتقای جایگاه «کتاب آرایی» برگزار می شود.

 

«نشان شیرازه» جایزه‌ ای است که هر سال، به «شکل» (فیزیک) کتاب های منتشر شده و پدیدآورندگان هنری آن (تیم هنری)، بر مبنای ارزش ‌های توأم «زیبایی» و «عملکرد»، اهدا می‌شود. از آن جایی که طراحی یکپارچه کتاب، بارز شدن نقش مدیر هنری و حسن هم جواری عوامل هنری کتاب، در سال‌های اخیر، در مسیر نزدیک شدن به جایگاه اصلی و مهم خود است، نشان شیرازه می تواند هر سال و با توجه به واقعیت های کتاب آرایی (Book Desgin) و فضای مسلط دوره برگزاری، فهرست جوایز خود را با جریان حرف‌های و زیرشاخه های فعال آن، تنظیم کند.

آیین اختتامیه « نشان شیرازه؛ دومین سالانه هنر طراحی کتاب ایران » ساعت 15 تا 17 در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: