کد خبر: 27276
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 بهمن 1395 - 16:17

داخلی

»

اخبار کتاب

نخستین کتاب‌خانه سیار روستایی آبیک قزوین گشایش یافت

منبع : لیزنا
نخستین کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان آبیک استان قزوین هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر، گشایش یافت.
نخستین کتاب‌خانه سیار روستایی آبیک قزوین گشایش یافت

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رضا قمرزاده معاون فرهنگی کانون در آیین گشایش این کتاب‌خانه سیار گفت: محور اصلی فعالیت‌های کانون، کتاب و کتاب‌خوانی بوده و وجود 125 کتاب‌خانه سیار کانون در سراسر کشور تلاشی برای برخورداری همه بچه‌ها از کانون است.

وی با تاکید بر این‌که کانون بهترین بستر آموزش غیررسمی در کشور است، استقبال مسوولان هر منطقه از فعالیت‌های کانون را زمینه‌ای برای ارتقای فرهنگ و پیشرفت توانمندی‌های کودکان و نوجوانان دانست.

در این مراسم فرماندار شهرستان آبیک نیز، با اشاره به توجه مسوولان آبیک به امور فرهنگی و اقدام‌های انجام شده، راه‌اندازی کتاب‌خانه‌های سیار کانون را از نقاط قوت و درخشان این اقدام‌ها برشمرد.

علی رحمانی در ادامه راه برون رفت از مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره در جامعه را افزایش آگاهی و بینش در کودکان و نوجوانان دانست و یادآور شد: کانون رسالت این مهم را بر عهده دارد.

نخستین کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در شهرستان آبیک که یک خودروی مزدا دو کابین (اهدایی فرمانداری آبیک) است با اعتباری بالغ بر 45 میلیون تومان تجهیز و راه‌اندازی شده است.

گفتنی است با گشایش این کتاب‌خانه در شهرستان آبیک، شمار کتاب‌های خانه‌های سیار قزوین به پنج مرکز می‌رسد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: