کد خبر: 39456
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 ارديبهشت 1398 - 16:30

داخلی

»

اخبار کتاب

میزبانی کانون پرورشی از کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب تهران

منبع : اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش کودک و نوجوان سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با عرضه‌ی محصولات فرهنگی میزبان مخاطبان خود خواهد بود.
میزبانی کانون پرورشی از کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش لیزنا، بیش از ۷۸۰ عنوان از کتاب‌های چاپ جدید، تجدید چاپی و سایر محصولات فرهنگی‌ کانون در فضایی به مساحت ۲۵۰ مترمربع از روز ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ در این دوره از نمایشگاه عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش، در میان این آثار، اولین مجموعه «کتاب آوا» شامل کتاب‌های شنیداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز که به تازگی رونمایی شده است به همراه ۳۸ عنوان از کتاب‌های بریل ویژه نابینایان نیز قرار گرفته است.

این آثار با موضوع‌های مختلف هم‌چون مذهبی، شعر، داستان، علمی، کتاب کاردستی، آموزشی، رمان و... در نمایشگاه کتاب تهران در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

در عین حال، ۶۳ عنوان لوح فشرده صوتی، نرم‌افزارهای بازی، کتاب الکترونیک و ۲۰ عنوان سرگرمی‌های علمی آموزشی و... تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

هم‌چنین در این دوره از نمایشگاه تمامی کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی، نشریه‌ها و لوح‌های فشرده کانون زبان ایران نیز در بخش «ناشران آموزشی» در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

گفتنی‌است: سالن عرضه‌ی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌ «کودک و نوجوان» نمایشگاه کتاب تهران در رواق شرقی مصلی بزرگ امام خمینی‌ (ره) تهران برپا می‌شود.

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند و تا پایان روز ۱۴ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: