کد خبر: 28248
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 ارديبهشت 1396 - 09:41

داخلی

»

اخبار کتاب

توسط انتشارات قدیانی

انتشار مجموعه كتاب های «خاله بازی برای 3 تا 10 ساله ها»

منبع : لیزنا
 مجموعه كتاب های «خاله بازی برای ۳ تا ۱۰ ساله ها» نوشته ایملی بومن، تصویرگری كریستل مك دیان توسط انتشارات قدیانی چاپ شد.
انتشار مجموعه كتاب های «خاله بازی برای 3 تا 10 ساله ها»

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، چهار عنوان كتاب از مجموعه كتاب های خاله بازی برای ۳ تا ۱۰ ساله ها با عناوین: پوری دامپزشک می شود، فرین فروشنده می شود، ماری مامان می شود، نوشته ایملی بومن، تصویرگری كریستل مك دیان و ترجمه راضیه خوئینی تجدید چاپ شدند و روانه بازار كتاب شدند.

هنگامی كه پا به دنیای كودكان می‌گذاریم با جلوه‌های دوست داشتنی روبرو می‌شویم. دنیایی كه رنگ و بویی تازه دارد. معمولا بچه‌ها در لابه لای بازی‌های روزانه شان، زندگی و مسائل مهم آن را تجربه می‌كنند كتاب‌های خاله بازی، این تجربه‌ها را برای كودك شما فراهم می‌سازد و در خلال بازی فوت وفن و ظرافت‌های هر شغلی را از جمله آرایشگر شدن، منشی شدن، پری شدن و شعبده باز شدن را به كودك شما می آموزد.

امیلی بومن نویسنده این كتاب‌ها با قرار گرفتن در همچین فضایی این تجربه را با كودكان به اشتراك می گذارد و به برقراری ارتباط با این فضای شگفت انگیز كمك می كند. سوال هایی كه شخصیت اصلی داستان در پایان می پرسد باعث بالا رفتن میزان دقت و توجه كودك می شود و شخصیت های كارتونی با تصاویر رنگی و همچنین امكان الصاق عكس كودك به جای شخصیت اصلی، به جذابیت كتاب برای كودكان افزوده است.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، جلد های  ۷ و ۶ را در نوبت چاپ پنجم و جلد ۱ را در نوبت چاپ ششم از مجموعه كتابهای خاله بازی نوشته امیلی بومن، تصویرگری كریستل مك دیان را با ترجمه راضیه خوئینی، تیراژ ۵۵۰۰ نسخه با قیمت هر كدام ۲۵۰۰ تومان روانه بازار كرد.

برای تهیه این كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی    نشر قدیانی نیز مراجعه كنید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: